Nyt stort dannsktop-navn til Fur
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-03-11 19:41

dette indlæg er skrevet på grund af den extremt høje interesse
nyhedsgruppens brugere har for Fur.

Ikke bare KIM OG HALLO kommer til Fur i sommer. det gør også Rock Nalle

ROCK NALLE TIL FUR
Rock Nalle giver koncert i teltet ved Fur Havnefest Nr. 1 , som afholdes den
30. april på Fur Havn
Koncerten foregår i et stort opstillet telt.

KIM OG HALLO TIL FUR
En remember er at Kim Og Hallo spiller ved Fur Sommerfest,m som afholdes på
Søndergårde, ved Fur Kaffe Og The. Det er den 22. juli

Der er i øjeblikket ikke tale om andre at store landskendte dansktop- og
slagernavne skal til øen i år - men det kan jo nå at ændre sig.

Der tales dog allerede nu om navne som Fede Finn Og Funny Boys, Kandis eller
Hansi Hinterseer og en ægte oktoberfest med tysk slager til næste år
(foruden den oktoberfest der er i forvejen og som står helt fast) - men det
er noget som kun er på talestadiet i øjeblikket.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-03-11 19:51

meddelelsen news:4d767838$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> ROCK NALLE TIL FUR

Forresten er Rock Nalle jo kendt for bl.a. følgende sange:
Paloma Blanca: http://www.youtube.com/watch?v=tBWhlovE_GM&feature=related
(og den er god nok - Han HAR indspillet hittet)
Gode gamle Fru Olsen
http://www.youtube.com/watch?v=7yJwBpDwtj0&feature=related
Min fars roemark i Skjern
http://www.youtube.com/watch?v=w565ZNii6HI&feature=related
Jeg kan lide store babser http://www.youtube.com/watch?v=lp2QM6nwr5M
Min Amanda http://www.youtube.com/watch?v=rj-u-zo4fTg&feature=related

Og her har vi Kim Og Hallo
Tre bornholmere i en gummibåd: http://www.youtube.com/watch?v=zqM8meDg0V0
Lille fregnede Louise:
http://www.youtube.com/watch?v=LqD_zBHcS9s&feature=related
Aj aj aj: http://www.youtube.com/watch?v=scegpJz5qsM&feature=related
Den eneste ene: http://www.youtube.com/watch?v=UvFCyci9xDc&feature=related

Jo, Fur er ved at blive et trendy slager- og dansktopsted. Der bliver lidt
af hvert.

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 08-03-11 23:01

meddelelsen news:4d767a8e$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Den eneste ene: http://www.youtube.com/watch?v=UvFCyci9xDc&feature=related
>
> Jo, Fur er ved at blive et trendy slager- og dansktopsted. Der bliver

Det er bare så fedt Aage.
Jeg ser sgu allerede frem til de store tv-transmiterede schlagershows fra
Fur.
Så vil jeg invitere Alex til en ramme bajere, Laphroaig og god rødvin.
Og så vil vi sætte os ved kassen og vemodigt tænke tilbage til de gode,
gamle dage, hvor man kunne glæde sig i ugevis til der blev sendt RockPalast
på dansk tv.
Det kunne virkelig samle folket foran flimmeren.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-11 23:41

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er bare så fedt Aage.
> Jeg ser sgu allerede frem til de store tv-transmiterede schlagershows fra
> Fur.
> Så vil jeg invitere Alex til en ramme bajere, Laphroaig og god rødvin.

Det vil jeg se frem til, men med den blanding vil jeg sikkert ikke kunne
huske det bagefter :)

Uha ja, Rockpalast fra Essen var kult.

Fra : P.Petersen

Dato : 08-03-11 23:53

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil jeg se frem til, men med den blanding vil jeg sikkert ikke kunne
> huske det bagefter :)

Ok, vi kunne da også bare koncentrere os om en af de nævnte varer. :)
Men så må du se på det geniale som du skrev:
"men med den blanding vil jeg sikkert ikke kunne
huske det bagefter :)"
Altså showet fra Fur.

> Uha ja, Rockpalast fra Essen var kult.

Ja, Rockpalast det var kvalitet med godaw i!
Lol.

Hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-11 00:15

> Ok, vi kunne da også bare koncentrere os om en af de nævnte varer. :)

Ja, ad gangen

> Men så må du se på det geniale som du skrev:
> "men med den blanding vil jeg sikkert ikke kunne
> huske det bagefter :)"
> Altså showet fra Fur.

Jeg tror den er værre end det. Jeg ville ikke kunne huske hvor jeg har været
og hvorfor, og at der i det hele taget var et show.

> Ja, Rockpalast det var kvalitet med godaw i!
> Lol.

Guten Abend - HAHA

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-03-11 15:43

meddelelse news:4d767838$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> (foruden den oktoberfest der er i forvejen og som står helt fast) - men
> det er noget som kun er på talestadiet i øjeblikket.

Tja, Kim & Hallo kunne jeg nok nære mig for at køre så langt efter, men det
var da lige før man kunne fristes til at komme og hilse på Nalle. Det er da
kun lækkert, hvis de for alvor kan få noget op at køre derovre.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-03-11 20:00

> [...]

> den 30. april på Fur Havn
> Koncerten foregår i et stort opstillet telt.

Da der helt sikkert vil blive en stor tilstrømning til koncerten, kan vi
lige se lidt på lokaliteterne hvor begivenheden kommer til at foregå

Det bliver om aftenen på Fur Havnefest nr. 1 (Muslingedagen)

Her er teltet hvor man spiser forskellige muslingeretter, ved langborde
(YRDHKK! - men det er så min mening). Et eller andet sted i teltet er scenen
med musik.
http://www.google.dk/images?q=muslingedag+fur&hl=da&rlz=1T4GGLL_daDK344DK344&prmd=ivns&source=lnms&tbs=isch:1&ei=jhx5TZGPKI-
KhQfrnf3zBg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CAwQ_AUoAQ&biw=982&bih=550

Her kommer en Fur-fisker ind med skibet fuldt af muslinger, så den er ved
at synke http://www.furnyt.dk/2/images/stories/artikler2010/branding1_04.jpg

Her er Fur Bryghus´s ølbod på stedet. Her kan man også "synke" - men det er
i Fur-øl. ´
Vi skimter spille-teltet i forgunden:
http://www.furnyt.dk/2/images/stories/artikler2009/Muslingedagen02.jpg

Her er musikere fra et tidligere musik-.arrangemnent ved at stille op i
teltet i år 2003:
http://www.furnyt.dk/2/images/stories/artikler2010/branding1_04.jpg

Her er vi udenfpor teltet, hvor der også er "godaw" på:
http://www.furnyt.dk/2/images/stories/artikler2009/Muslingedagen01.jpg

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-03-11 20:02

meddelelsen news:4d791fa5$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> KhQfrnf3zBg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CAwQ_AUoAQ&biw=982&bih=550

......og vi tager lige et bedre link:
http://www.furnyt.dk/2/images/stories/artikler2009/Muslingedagen11.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-11 20:34

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote in

> .....og vi tager lige et bedre link:
> http://www.furnyt.dk/2/images/stories/artikler2009/Muslingedagen11.jpg

Det er så et af de underligste billeder, jeg har set: De to, der sidder ved
bordet, er tydeligvis enormt triste over, at de ingen øl har, og alle de
øller, der står på bordet, har tilsyneladende ingen ejere, hvis de kunne,
ville de osse se triste ud.

Venligst
Lars

Fra : P.Petersen

Dato : 11-03-11 20:40

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> øller, der står på bordet, har tilsyneladende ingen ejere, hvis de kunne,

Lol.
Godt set Lars.
Jeg inviterer sgu aldrig min øl med til Fur.
Vi villle begge to komme til at kede os ihjel.
Og det kan man ikke byde sin øl.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-03-11 20:39

meddelelsen news:4d791fa5$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Det skal lige siges skråstreg skrives at al al maden koster GRATIS - øl
koster dog ikke gratis

> Her er musikere fra et tidligere musik-.arrangemnent ved at stille op i
> teltet i år 2003:
> http://www.furnyt.dk/2/images/stories/artikler2010/branding1_04.jpg

Årh shit:
http://www.furnyt.dk/2/images/stories/artikler2009/Muslingedagen03.jpg

Vi kan da lige tjekke musikken ud fra festen i 2007:
http://www.youtube.com/watch?v=Fw1DYLYjG_U&feature=related
Dengang var det ikke ligefrem landskendte navne der var på
spilleprogrammet. Men det er da god musik alligevel. Bare man ikke får for
meget af det. Det er lidt for gammeldags, synes jeg

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-03-11 10:19

meddelelse news:4d7928c7$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> spilleprogrammet. Men det er da god musik alligevel. Bare man ikke får for
> meget af det. Det er lidt for gammeldags, synes jeg

Nu skal suppe, steg og is musik, jo ikke overdøve middagen.... :)

M.V.H....Benny..