Mens vi venter på Arkaden
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-11 21:38

Mens vi venter på WDR-Arkaden i morgen kl. 16-19, kunne man jo lige teste
lidt af hvad der venter en.

Det er jo rosen-mandag i morgen, så det fyger med karameller i luften, som
spredehagl.

NANA NANA NANANAN NAANANA NANNANA
http://www.youtube.com/watch?v=BFa9serNGUg&feature=related

HEJJA HEJJA HEJ JA HA - HA BA KABA HABA KABA HA BA
http://www.youtube.com/watch?v=luYu5zANn7A&feature=related

Vi kender jo det direkte link fra sist, så springer vi over

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-11 21:40

meddelelsen news:4d73f0a6$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Vi kender jo det direkte link fra sist, så springer vi over

......men vi kan da lige snuppe mere af slagsen

DAT DAT DAT DARF
http://www.youtube.com/watch?v=HWh_bKdc4ng

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 07-03-11 00:05

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=luYu5zANn7A&feature=related
>
> Vi kender jo det direkte link fra sist, så springer vi over

Hej Aage.
Jeg fatter ikke så meget af de der bogstavsmmensætninger.
Men prøver, at finde noget lignende, du kan underholde dig med, mens DU
venter.
Vi andre venter sgu ikke.
http://www.youtube.com/watch?v=bDO8cIs3MlA

http://www.youtube.com/watch?v=hSwJ2rjUSdc

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-11 12:36

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> wrote in

> http://www.youtube.com/watch?v=hSwJ2rjUSdc

jah jah jah.. den havde jeg ellers helt glemt. Tak for den

Venligst
Lars