Fed neger-musik der bare styrer vildt
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-11 11:39

Prøv lige at hør hvad jeg faldt over her.

1 stk. negersanger og et stk. negergruppe. Begge dele af høj kvalitet

Sangeren er Roberto Blanco og gruppen er The Soulful Dynamite

http://www.youtube.com/watch?v=6XqrKgtrPEY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=WaNFWf35BIo

Danskerne kan ikke bare lære noget af tyskerne, men også af negrene. De kan
lave musik. Synes i ikke det styrer vildt? - især "Saah Saah Kumba Kumba"

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-03-11 13:07

On 06-03-2011 11:38, Åge Halldorsson wrote:
> [...]

> Danskerne kan ikke bare lære noget af tyskerne, men også af negrene. De
> kan lave musik. Synes i ikke det styrer vildt? - især "Saah Saah Kumba

Åh... Herre Gud!
Engang imellem, må jeg give andre her i gruppen ret i, at det rabler
lidt for dig. Hvad er det dog for en gang vrøvl, du her fyrer af.

Henning. :-|

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-11 13:24

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Åh... Herre Gud!

Amen!

> Engang imellem, må jeg give andre her i gruppen ret i, at det rabler lidt
> for dig. Hvad er det dog for en gang vrøvl, du her fyrer af.

Nå! - Hvorfor skulle negre ikke kunne lave musik?. Det var da en underlig
holdning.
Roberto Blanco er en særdeles populær sanger i Tyskland. mange negre er
helt til tops indenfor slager.
Prøv nu at lytte her og slå automatpiloten fra angående at de ikke kan lave
musik.

Lyt nu ordentlig efter og glem alt om at musik kun skal kunne laves af
Europæere og amerikanere:

Amarellow, Robertpo:
http://www.youtube.com/watch?v=bM4li-Oa8sQ&feature=related

Spass, Roberto: http://www.youtube.com/watch?v=hQ8tY0c-s04&feature=related

Frieden, Belsy: http://www.youtube.com/watch?v=aDfNtcHlGy4&feature=related

Den bedste sang i MGP-sammenhæng i år synes jeg faktisk også er en sang som
i den grad er sunget af negre. Der er sgu mange i den her gruppe.
Prøv at lyt: http://www.youtube.com/watch?v=T7k9vOc_B9w
(Jeg synes faktisk bedre og bedre om det der caribiske præg der er over
sangen)

Akkurat som her: http://www.youtube.com/watch?v=Y0nmxIWq0k8&feature=related

Det lyder sgu da godt. Lyt nu ordentlig efter. Man kalder det "musikalsk
sans" og "rytmesans". Der kan negrene snakke med

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-11 13:34

meddelelse news:4d737ccc$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nå! - Hvorfor skulle negre ikke kunne lave musik?. Det var da en underlig
> holdning.

Musik har intet med farve eller race at gøre, og selv om han er sort, har
det der bras ikke en skid med musik at gøre. Plastiknumre i plastikkulisser,
og så er det ligegyldigt om "sangeren" er sort, gul, eller grønstribet.

Hvis du endelig vil høre "African American" musik, skal du helt andre veje.

Funk, er opfundet af sorte amerikanere:
http://www.youtube.com/watch?v=eWy1JkcEG1c
Det samme med R&B: http://www.youtube.com/watch?v=_DZ3_obMXwU

Det andet er intet mindre end latterligt

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-11 13:41

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Hvis du endelig vil høre "African American" musik, skal du helt andre
> veje.

> Det samme med R&B: http://www.youtube.com/watch?v=_DZ3_obMXwU

Det er kvalitet. Bemærk der er rytme i sangen. Den får 10 ud af 10 point

> Det andet er intet mindre end latterligt

Overhovedet ikke.
Det her er lige så godt. Det er i den hurtige stil:
http://www.youtube.com/watch?v=PSBoYeQJRCI&feature=related
Og så får vi noget i langsom tempo:
http://www.youtube.com/watch?v=8mix3gmzPa0
Og her går vi amok: http://www.youtube.com/watch?v=kZ6h0kyqSRk

Alaaaaf Åge

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-11 13:52

meddelelse news:4d7380cb$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det her er lige så godt. Det er i den hurtige stil:
> [...]

Du kan jo godt, så hvorfor vise de latterlige klip af en sort mand der har
forvildet sig ind i en plastikkulisse, og synger støjende dåsemusik?

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-03-11 13:54

On 06-03-2011 13:40, Åge Halldorsson wrote:

> Overhovedet ikke.
> Det her er lige så godt. Det er i den hurtige stil:
> [...]

Ingen af dine eksempler er fra Afrika. Alle tre er indfødte amerikanere.

Det får mig til at tænke på, at tyrkerne her i landet forhåbentlig snart
får større ret til familiesammenføringer.
Det er på tide med nyt blod her i landet. Især i visse dele af
befolkningen.
Noget tyder på, at foruden i kongehuset, er der noget galt, grundet
indavl, i det nordjydske Ø-rige.

Henning.:-|

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-11 13:56

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> befolkningen.
> Noget tyder på, at foruden i kongehuset, er der noget galt, grundet

Det ville så desværre også betyde, at vi skulle til at familiesammenføre en
bunke islændinge, og så er vi lige vidt ;)

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-03-11 13:57

On 06-03-2011 13:55, Alex Linaa wrote:

> Det ville så desværre også betyde, at vi skulle til at familiesammenføre en
> bunke islændinge, og så er vi lige vidt ;)

Det var en pointe jeg overså i farten...

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-03-11 11:27

> Det var en pointe jeg overså i farten...
>
> Henning.

Jeg kunne da komme i tanker om værre ting...
Bare de lader deres økonomi blive på Island

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-11 14:38

> Det ville så desværre også betyde, at vi skulle til at familiesammenføre
> en bunke islændinge, og så er vi lige vidt ;)

Yps! - ja det var noget værre noget. Vort ønskesamfund er et muhamedansk
Danmark, som danskerne er sikret minoritetsbeskyttelse, selvfølgelig.

Sgu ikke al det der grindehvals-drab og hvad ved jeg. Det gider vi ikke.
http://image.unwire.com/IP/ss/multimedia.pol.dk/archive/00499/grindedrab_1_499341d.jpg?IP_w=800

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-11 14:32

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det får mig til at tænke på, at tyrkerne her i landet forhåbentlig snart
> får større ret til familiesammenføringer.

Yes. Vi skal ikke være så egoistiske. Nu skal vi sgu ha` lavet noget liv.
Det er så kedeligt heroppe. Vi laver en Al-Quaida-afdeling og en
Hamas-afdeling.
Måske vi kan få Bin laden herop. Nu skal der ske noget. fest og "godaw" der
får Libyen til at ligne etTivoli Friheden og Ga-DAFFY til at ligne en
hyggelig
bedstefar. Lad moskeerne blomstre over hele landet og riv kirkerne ned.

Hov! - nu bliver det da helt politisk. Det var ikke meningen. Det var musik
vi kom fra

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-03-11 14:41

On 06-03-2011 14:31, Åge Halldorsson wrote:

> Lad moskeerne blomstre over hele landet og riv kirkerne ned.

Ja, i skal måske ha' en moske.
Og kirkerne skal ikke rives ned, men lad de unge få den som et brugssted
og et mødested, og et sted hvor de kan spille deres musik.
Kirkerne skal være fremtidens ungdomshuse.

> Hov! - nu bliver det da helt politisk. Det var ikke meningen. Det var
> musik vi kom fra

Ja du har ret, hold dig til musik og bland din racehygiejne udenom.

Henning.:-|

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-11 14:53

> Og kirkerne skal ikke rives ned, men lad de unge få den som et brugssted
> og et mødested, og et sted hvor de kan spille deres musik.
> Kirkerne skal være fremtidens ungdomshuse.

Sådan ja! Lav Danmark om. Også ud med de fredelige Nordmænd og kvinder.

Indfør et nyt arabisk Danmark.
Lad denne sang blive vor nye nationalsang:
http://www.youtube.com/watch?v=-qMrEvXlxXw

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-03-11 15:00

On 06-03-2011 14:52, Åge Halldorsson wrote:

> Sådan ja! Lav Danmark om. Også ud med de fredelige Nordmænd og kvinder.

Hvor har du det fra???

> Indfør et nyt arabisk Danmark.
> Lad denne sang blive vor nye nationalsang:
> http://www.youtube.com/watch?v=-qMrEvXlxXw

Og hvor har du det fra???

Henning. :-|

Fra : Eva Schmidt

Dato : 06-03-11 13:25

> [...]
> Engang imellem, må jeg give andre her i gruppen ret i, at det rabler lidt
> for dig. Hvad er det dog for en gang vrøvl, du her fyrer af.

Er det ikke lidt tidligt at være småsnalret - eller er det medicinen, der er
holdt op med at virke???

Åge, for pokker, det er sq da ligegyldigt, hvilken farve folk har, hvis bare
de leverer noget ordentligt musik.

"Negermusik" - det lyder da nedladende.

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-03-11 14:15

On 06-03-2011 13:24, Eva Schmidt wrote:

> Åge, for pokker, det er sq da ligegyldigt, hvilken farve folk har, hvis
> bare de leverer noget ordentligt musik.

Ja.

The Pointer Sisters med "Fairytale":

http://www.youtube.com/watch?v=tQWgKvvbT1g

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-11 14:39

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> The Pointer Sisters med "Fairytale":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=tQWgKvvbT1g

Sådan! - kvalitet. Super smusik

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 06-03-11 21:46

> Ja.
>
> The Pointer Sisters med "Fairytale":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=tQWgKvvbT1g
>
> Henning.

Såmænd ikke værst.

Men da jeg jo er en "hund" efter countrymusik, så foretrækker jeg ham her:
http://www.youtube.com/watch?v=Vr00u93QZFo

mvh Eva