LIMFJORD PLUS - Creme de la creme kl. 18-0~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-03-11 16:16

Da LIMFJORD PLUS i de sidste dage er blevet så populær her i gruppen, synes
jeg lige jeg vil påpege noget wældigt som de skal have gang i i aften. Noget
der vil falde i manges smag
- og tilsyneladende en masse her i ng.

KL. 18-20: Dinnermusik (optakt til Limfjords-Party)

KL. 20-01: LIMFJORDS-PARTY (Et gedigent danse-galla, med alt indenfor den
bløde livlige slagergenre. Meget god gammel dansktop, skandinavisk
dansebands, krydret med et
behageligt drys af tysk og hollands slager - der kommer en smule engelske
60-er-slagere og en del tradiotionel USA-country. Det er nok Dansk radios
mest veltilrettelagte danse-galla
på radio. Som de siger på NordMors "YEEEHHHHHH ingen twiwl om det".
http://www.bjorns-wrestling.dk/home2.html

Limfjord Plus til lytning i aften http://limfjordnetradio.dk/plus/index.html
YEEHHHHH - det er musik - YEEHHH ingen twiwl om det

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-03-11 16:34

meddelelse news:4d7253ca$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Da LIMFJORD PLUS i de sidste dage er blevet så populær her i gruppen,
> synes jeg lige jeg vil påpege noget wældigt som de skal have gang i i
> aften.

Det er måske den ene aften om året, hvor de spiller schlager?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-03-11 17:19

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Det er måske den ene aften om året, hvor de spiller schlager?

HAHAHAHAHAHAHAHA
Ja, hvis vi går efter den der private snævne definition på hvad der er
slager.
Så lad os opfordre ng-brugerne til lytte i aften

Men, man skal ikke glemme, at hvis man vil have slagermusik efter den
almindelige definition, så spiller de det hele tiden.

Alaaaaaaf åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-03-11 17:36

On 05-03-2011 16:16, Åge Halldorsson wrote:

> http://www.bjorns-wrestling.dk/home2.html

Hwa...

Citat: "indtagelse af Alkohol er forbudt overalt på Solvang"!

Det lyder sgu da "festligt" - så det er ikke der, man kan bøje armen!

Henning. :-|

Fra : Hauge

Dato : 05-03-11 17:41

Den 05-03-2011 16:16, Åge Halldorsson skrev:
> Da LIMFJORD PLUS i de sidste dage er blevet så populær her i gruppen,

Hm hm.. Kom lige til at klikke på linken til Lamfjord Minus.... Jeg
hører mange typer musik, men helt seriøst, det musik er nu en del for
lamt for mig, så jeg er glad for at laut.fm findes, der er nu et ret
godt udvalg af *musik*..

Men så fik jeg da hørt Limfjord 3 gange i alt. Første, eneste og sidste
gang, yak føj.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-03-11 17:47

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Men så fik jeg da hørt Limfjord 3 gange i alt. Første, eneste og sidste
> gang, yak føj.
>
> Mvh Hauge

Men den gik sgu da rent ind i går aftes, da vi kaldte musikken noget andet.
Men så vil altså ikke lytte i aften så, eller hwa do`- hvis vi nu kalder
musikken hewy metal, så måske, eller...?

Det bliver måske mest "eller"?

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 05-03-11 18:00

meddelelsen news:4d726909$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Men så vil altså ikke lytte i aften så, eller hwa do`- hvis vi nu kalder
> musikken hewy metal, så måske, eller...?

Aage problemet er, at det der gik rent ind i går aftes var
http://limfjordnetradio.dk/netradio/ og IKKE
http://limfjordnetradio.dk/plus/

Min fejl. Jeg troede det var det samme.
Har lyttet til Plus hele eftermiddagen og er meget enig med Hauge.
Sorry, men den burde hedde Minus.
Har været 4 forfærdelige timer, men nu har jeg testet selv og kan snakke med
på et rimeligt grundlag.
Og jeg skal nok lytte lidt til den i aften. Så mit kendskab bliver lidt
bredere.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Hauge

Dato : 05-03-11 18:05

Den 05-03-2011 17:46, Åge Halldorsson skrev:
> Det bliver måske mest "eller"?

Sådan i kvalitet, så minder den station om dette nummer, som ganske
sikkert er fed schlager fra tyskland:
http://www.youtube.com/watch?v=57e3ht31S8Y

Mvh Hauge

Fra : P.Petersen

Dato : 05-03-11 18:15

> Sådan i kvalitet, så minder den station om dette nummer, som ganske
> sikkert er fed schlager fra tyskland:
> http://www.youtube.com/watch?v=57e3ht31S8Y
>
> Mvh Hauge

Lol.
Helt enig!
Og her er den så i en mere Aage-venlig version.
http://www.youtube.com/watch?v=hWsUSr6TaRA&feature=related

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Hauge

Dato : 05-03-11 18:19

Den 05-03-2011 18:15, P.Petersen skrev:
> Og her er den så i en mere Aage-venlig version.

Det er jo i det fedeste MGP-stil (i aften), så Åge sidder sikkert og har
det rart lige nu.. Hm hm..

Gå væk film........

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-03-11 18:29

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Og her er den så i en mere Aage-venlig version.
> http://www.youtube.com/watch?v=hWsUSr6TaRA&feature=related

Åge synes nu at de var sjove begge to. Kan vi få noget mere af slagsen?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-03-11 18:27

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Sådan i kvalitet, så minder den station om dette nummer, som ganske
> sikkert er fed schlager fra tyskland:
> http://www.youtube.com/watch?v=57e3ht31S8Y

haha. Det lyder sgu da egentlig ret godt. Lidt alternativ, men jeg sad og
alligevel sparkede med, ud til alle sider. Der var rytme og "godaw".

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-03-11 18:49

meddelelse news:4d72727e$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Lidt alternativ, men jeg sad og
> alligevel sparkede med, ud til alle sider.

Ja alternativ har du altid været...anede ikke at du også led af spasmer