Gaddaffi - Slager og rap
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-03-11 10:28

Ha ha

Det er ikke kun Bertel Bims der kan lave rap-musikvideoer, hvor han skræmmer
små børn, med et meget grimt sprog.
De står ikke tilbage for Danmark i Vest-Libyen. De har lær af os og har nu
lavet denne:

Den her rap-musikvideo er faktisk ret godt lavet. Den er i utroligt mange
videoudgaver, men det er den samme sang. Jeg tror det er en ret officiel
rapsang. den hedder "Zanga Zanga".
http://www.youtube.com/watch?v=Wnq2WOCXoJw&feature=related (Med nøgne
damer)

Her er sangen "Kolonel Kadhaffi". Den er også godt lavet:
http://www.youtube.com/watch?v=GcoMkSSUqaU

Her er så ikke diktatoren selv der rapper, men den er da ret pudsig
alligevel:
http://www.youtube.com/watch?v=8v0-HAckwdQ&NR=1

Og her synger gaddaffi "I`m killing in the rain":
http://www.youtube.com/watch?v=UJS6ocFJCVo&feature=related

Også slagermusikken er på plads.
Her er en Gaddaffi slager:
http://www.youtube.com/watch?v=KXGd6Pfhclw&feature=related

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-03-11 11:15

Den 04-03-2011 10:27, Åge Halldorsson skrev:

> rapsang. den hedder "Zanga Zanga".
> http://www.youtube.com/watch?v=Wnq2WOCXoJw&feature=related (Med nøgne
> damer)

Hvor er de nøgne damer?
Jeg vil da håbe at de kan gøre det bedre på Fur, til sommer. :-|

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-03-11 11:33

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hvor er de nøgne damer?

Ja ok., så næsten da.
Men det var da utroligt. Det er altså musik det drejer sig om her. Det er
den, vi øhhhhhh....... "går op i" her. Hmm... host
Du henvises til kultur.nøgnedamer.dk

> Jeg vil da håbe at de kan gøre det bedre på Fur, til sommer. :-|

"De nøgne damer"?, på Fur???, eller hvad mener du???
- Jeg har da aldrig sagt, at "Kim og Hallo" medbragte nøgne damer på Fur.
Det erindrer jeg i hvert fald ikke.

PS: måske burde du tænke på, om hende du ved nok, læser med. Det var bare
lige.......

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-03-11 11:54

Den 04-03-2011 11:33, Åge Halldorsson skrev:

> PS: måske burde du tænke på, om hende du ved nok, læser med. Det var
> bare lige.......

Der er uhyggeligt tavst fra den kant for tiden, så alternativer er under
overvejelse.
Jeg savner, at hun siger ligesom Dolly Parton, (selv om jeg synes
Whitney siger det bedre.
Så kan Gaddafy rende mig et vist sted:

http://www.youtube.com/watch?v=CJVn0hpBVuE&feature=related

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-03-11 15:11

> Så kan Gaddafy rende mig et vist sted:

Tag da en dans med ham. Han danser godt.

Dansen hedder "Gadaffi Dance" og den ligner "Bertel Bims-dance en del.
Hahaha.
http://www.youtube.com/watch?v=funmCCMteRI

Hold da kæft mand. HAHAHA. han har vist gået på danseskole med Mubarak og
Ben Ali. Jeg skal sateme love for Ben Ali kan snurre rudnt på gulvet. Milde
Moses.
http://www.youtube.com/watch?v=GnT05u61pKw&NR=1

Hilsen Åge