Additive kit til C8
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 04-03-11 09:40

Hej

Er der nogle der har en ide til om man kan skaffe et Additive refil
kit til en C8 på en lørdag i Randers omegnen?

Stefan

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-03-11 18:13

On Fri, 4 Mar 2011 08:39:34 -0800 (PST), Stefan Jacobsen
<stefware@gmail.com> wrote:

>Hej
>
>Er der nogle der har en ide til om man kan skaffe et Additive refil
>kit til en C8 på en lørdag i Randers omegnen?

Næh - men du kan jo prøve de der handler med Pug 807 også!

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 04-03-11 10:19

> N h - men du kan jo pr ve de der handler med Pug 807 ogs !

Desværre har begge forhandlere ikke deres reservedelsfolk på arbejde i
weekenden

Stefan

Fra : Martin

Dato : 05-03-11 09:34

"Stefan Jacobsen" <stefware@gmail.com> skrev i en meddelelse

> N h - men du kan jo pr ve de der handler med Pug 807 ogs !

>Desværre har begge forhandlere ikke deres reservedelsfolk på arbejde i
>weekenden

>Stefan

Mekonomen har åbent lørdag fra 9 til 12. Jeg er ret sikker på at de har
Eolys.

Martin

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 05-03-11 02:59

> Mekonomen har bent l rdag fra 9 til 12. Jeg er ret sikker p at de har
> Eolys.
>
> Martin

Handler de med private?

Stefan

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-03-11 11:34

Stefan Jacobsen skriver:

> Handler de med private?

Ja, skynd dig:
http://www.mekonomen.dk/default2.asp?p=butik&m=butik

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 05-03-11 03:48

> Ja, skynd dig:http://www.mekonomen.dk/default2.asp?p=butik&m=butik

Har været der :D Nu skal jeg bare ha fundet hullerne til sættet

Stefan

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 05-03-11 04:17

On 5 Mar., 11:47, Stefan Jacobsen <stefw...@gmail.com> wrote:

> Har været der :D Nu skal jeg bare ha fundet hullerne til sættet
>
> Stefan

Suk så det den forkerte væske jeg har fået med hjem

Stefan