Warhammer fantasy Roleplay
Fra : Anonym

Dato : 09-08-01 21:06

Jeg ville bare lige høre om der var nogen der har fået fingrene i den nye
grundbog til WFRP er den god og vær at investere i??????

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 09-08-01 21:31

> Jeg ville bare lige høre om der var nogen der har fået fingrene i den nye
> grundbog til WFRP er den god og vær at investere i??????

Nye grundbog?? Er det ikke bare Hogsheads genoptryk?
Apropos WFRP, så skulle både Realms of Magic og _femte_ bind i Enemy Within
kampagnen være på vej.... så kan jeg sgu bedre forstå hvorfor 4. bind
virkede så uafrundet!

Jakob

Fra : Rene Kragh Pedersen

Dato : 30-08-01 22:17

"Nex (Formerly known as Jakob, formerly known as Nex)" wrote:

> Apropos WFRP, så skulle både Realms of Magic og _femte_ bind i Enemy Within
> kampagnen være på vej.... så kan jeg sgu bedre forstå hvorfor 4. bind
> virkede så uafrundet!

Det er korrekt.
Realms of Sorcery udkommer i løbet af september.
Udgivelsesdatoen for Empire in Chaos (femte og sidste bind i The Enemy
Within) offentliggøres engang i 2002.

Kilde:
http://www.hogshead.demon.co.uk/WFRPstuffintheworks.htm

Samtidig kan jeg lige nævne - for de, der ikke har opdaget det - at
tredje og sidste del af Doomstones _er_ udkommet (langt om længe). Den
hedder Heart of Chaos og kan købes i Goblin Gate for knap 200 kroner.

Jeg tror snart jeg skal starte en Warhammer gruppe

Mvh.
--
René Kragh Pedersen.
"My doctor says that I have a malformed public duty gland and a

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 01-09-01 05:03

HURRA!

Min gruppe (og dermed også jeg selv) har endelig afsluttet The Enemy
Within!! Det tog os kun tre år!
Er der mon nogen der ved præcis hvad forskellen(e) består i mellem Empire in
Flames og Empire in Chaos?

Vi holder iøvrigt en pause fra Warhammer og skal til at spille Mage: The
Ascension - det bliver fedt at spille en kæmpestor neger med dreadlocks...

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 01-09-01 11:24

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> wrote in message
> [...]
> Ascension - det bliver fedt at spille en kæmpestor neger med dreadlocks...

Tillykke

Her er hvad hogshyead skriver:

THE ENEMY WITHIN: EMPIRE IN CHAOS

Author: James Wallis. Release date: TBA 2002
The fifth and final volume of The Enemy Within campaign used to be Empire in
Flames, but no longer. Not satisfied with it, Hogshead Publishing has
undertaken the task of rewriting the book (a task which is proving very
time-intensive), keeping the themes and some of the incidents from Carl
Sargent's original but adding new material to make the new book a fitting
and satisfying conclusion to the epic campaign. Expect to see old enemies
and forgotten threats rearing their ugly head as the final battle nears.
Will the Emperor live or die? Will the Empire stand or fall? Are the PCs all
going to die horribly? And who was Kastor Lieberung anyway? Wait and see.

Jakob

Fra : Niles

Dato : 03-09-01 16:05

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en meddelelse
> Vi holder iøvrigt en pause fra Warhammer og skal til at spille Mage: The
> Ascension - det bliver fedt at spille en kæmpestor neger med dreadlocks...

Hmm, er du Bata'a Craft, eller noget.....?

Hvilken setting regner I med at skulle spille i? Jeg kører selv en kampagne
på tredje år som foregår i London i 1999.

mvh Niels

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 06-09-01 02:12

"Niles" <@nielsn99@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse

> "Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en
meddelelse

> Hmm, er du Bata'a Craft, eller noget.....?

Jeg må tilstå, at jeg (endnu) intet aner om spillet - vi har kun fået en
MEGET let indføring til vores characters - ja, de er faktisk ikke helt
færdige endnu, men noget af det ligger da fast: min negermand hedder Bob
"Blowjob" Jordan (det dukkede bare op i hovedet på mig ikke - så må man jo
efterrationalisere lidt...) - en kendt reggae-saxofonist, der ryger den fede
bønne og taler engelsk med jamaicansk accent. Han tilhører Cult of Ecstasy,
som man måske kan gætte.

Jeg regner med, at lægge mere info ud på min hjemmeside, ligesom jeg har
gjort med vores Warhammer-kampagne, hvis nogen skulle være interesseret.

> Hvilken setting regner I med at skulle spille i? Jeg kører selv en
kampagne
> på tredje år som foregår i London i 1999.

Jeg ved det ikke - er ikke engang sikker på om GM ved det endnu!?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Christian

Dato : 10-08-01 15:22

Om det er værd at købe - JA, Den gode gamle WFRP er stadigvæk godt efter 15
år - Hvis du kigger på alle andre rollespil kører de alle sammen på deres
2nd og 3nd edition fordi at der var fejl i deres system - Nævner ikke nogen
navne - (Dungeon & Dragons, måske)....Men WFRP er stadigvæk i den ægte
udgave - Præcis som den var i 1985

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 24-08-01 10:22

Hæ - jeg tror jeg nøjes med min gamle så!
Jakob