Opsigelser på fitness medlemskaber
Fra : Jens

Dato : 03-03-11 09:59

Hej

Jeg er medlem af et fitness center og meldte mig ud den 24/02. De
siger så at jeg har løbende måned + 1 som opsigelses periode. Dette
blev jeg ikke gjort opmærksom på ved indmeldelse, hvor de netop sagde
at det var meget fleksibelt. Er der noget at hente?

Fra : Kasper Demant

Dato : 03-03-11 19:21

Den 03-03-2011 17:59, Jens skrev:
> [...]
> blev jeg ikke gjort opmærksom på ved indmeldelse, hvor de netop sagde
> at det var meget fleksibelt. Er der noget at hente?

Hvad står der i den kontrakt du underskrev?

Vh.
Kasper Demant
ba.jur