Gæt en bil (mere)
Fra : Bjarne K.

Dato : 03-03-11 12:53

Har sendt samme "artikel" via tdc's news server for en time siden, og den er
ikke dukket op endnu, så jeg tillader med lige at sende det samme igen fra
sunsite (med fare for at der kan dukke to (næsten) ens indlæg op:

For et stykke tid siden, havde vores lokale bil pusher, nedenstående bil
holdende. Den fik mig til at tage et driveby billede (ok, jeg holdt stille)
, men jeg nåede ikke
at besøge ham, inden han fik den solgt, så jeg kunne se navnet/modellen.

Er der nogen der kan se hvad bil det drejer sig om. Vil selv gætte på noget
USA'sk.

https://picasaweb.google.com/BjarneJK/EnBil?authkey=Gv1sRgCP6744yTpe3v6QE#5579794812250689058

Mener den var sat til salg til 139.000,-

Bjarne K.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 03-03-11 15:36

Bjarne K. forklarede:

http://www.google.dk/images?hl=da&source=imghp&biw=1728&bih=942&q=Studebaker+champion+1954&btnG=S%C3%B8g+i+billeder&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-03-11 15:41

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> wrote in message

> http://www.google.dk/images?hl=da&source=imghp&biw=1728&bih=942&q=Studebaker+champion+1954&btnG=S%C3%B8g+i+billeder&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=
>
> --

Super. Rart at vide, hvis jeg skulle vinde i lotto

Bjarne K.

Fra : Volger Garfield

Dato : 04-03-11 12:56

On Thu, 3 Mar 2011 12:52:34 +0100, "Bjarne K." <no@niet.ik> wrote:

> [...]
>
>https://picasaweb.google.com/BjarneJK/EnBil?authkey=Gv1sRgCP6744yTpe3v6QE#5579794812250689058
>
>Mener den var sat til salg til 139.000,-

Hov - Den genkender jeg - En Studebaker... Jeg havde en guldfarvet i
"Corgi Toys" for "en del år asiden"

Volger

Fra : Bjarne K.

Dato : 10-03-11 20:10

"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i meddelelsen
> On Thu, 3 Mar 2011 12:52:34 +0100, "Bjarne K." <no@niet.ik> wrote:
> Hov - Den genkender jeg - En Studebaker... Jeg havde en guldfarvet i
> "Corgi Toys" for "en del år asiden"

Jeg ville gerne have en i størrelsesforhold 1:1.

Bjarne K.