Gæt en bil
Fra : Bjarne K.

Dato : 03-03-11 11:20

For et stykke tid siden, havde vores lokale bil pusher, nedenstående bil
holdende. Den fik til at tage et driveby billede af den, men jeg nåede ikke
at besøge ham, inden han fik den solgt, så jeg kunne se navnet/modellen.

Er der nogen der kan se hvad bil det drejer sig om. Vil selv gætte på noget
USA'sk.

https://picasaweb.google.com/BjarneJK/EnBil?authkey=Gv1sRgCP6744yTpe3v6QE#5579794812250689058

Mener den var sat til salg til 139.000,-

Bjarne K.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 03-03-11 12:10

On Thu, 03 Mar 2011 11:19:51 +0100, Bjarne K. wrote:

> [...]
>
> https://picasaweb.google.com/BjarneJK/EnBil?
authkey=Gv1sRgCP6744yTpe3v6QE#5579794812250689058

> Mener den var sat til salg til 139.000,-

Mon ikke det er denne her: http://en.wikipedia.org/wiki/Studebaker_Champion

Fjerde generation, årgang: 1953-1956

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-03-11 12:10

On Thu, 3 Mar 2011 11:19:51 +0100, "Bjarne K." <no@niet.ik> wrote:

> [...]
>
>https://picasaweb.google.com/BjarneJK/EnBil?authkey=Gv1sRgCP6744yTpe3v6QE#5579794812250689058
>
>Mener den var sat til salg til 139.000,-

Det ligner umiskendeligt en Studebaker Commander Starliner fra først i
50'erne.

>--

Venlig hilsen
Folmer