Lyd ud iphone4
Fra : Frank Bach

Dato : 01-03-11 18:47

Hvis nogle har et trick ville jeg blive glad. Jeg har en Jailbreaket
iTelefon 4,2
I min bil kører jeg lyd ud via "bunden" da den digitale udgang giver
betragtelig bedre lydkvalitet end hvis jeg blot bruger
ht-telefonudgangen. Det går fint med netradio, grooveshark og iPod mv.
Lyden bliver også kørt ned når folk ringer - men så opstår problemet:
Telefonlyden insisterer på at komme ud af telefonhøjttaleren og ikke
gennem bilenes højttalere. Jeg har tre forskellige kabler og med samme
problem.
Nogen der har en idé?

MVH Frank Bach
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-03-11 00:22

Frank Bach <frank@FJERNDETTEfrankix.dk> wrote:

> [...]
> Telefonlyden insisterer på at komme ud af telefonhøjttaleren og ikke
> gennem bilenes højttalere. Jeg har tre forskellige kabler og med samme

Under samtalen kan man få en menu frem, hvor man bl.a. kan vælge
højttaler til og fra. Den giver dig ikke den rigtige mulighed? Jeg har
Tomtom Car Kit for iPhone. Her kan jeg vælge mellem lyd i bilens
bluetooth, telefonens højttaler osv. Der dukker ikke sådan en menu op?
Jeg ved ikke rigtig, hvordan man får den frem, for jeg kører jo bil
imens, så jeg kan ikke rigtig koncentrere mig om det. Men prøv at finde
en mulighed for at vælge lyd ud, mens du er i gang med en samtale.
--
Henrik Münster
Esbjerg