Deeplinks
Fra : Erik Olsen

Dato : 01-03-11 21:09

Jeg har flere gange set "deeplinks" til websider omtalt som en gråzone.

Hvad er de seneste og vigtigste afgørelser om dette emne?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Leif Neland

Dato : 01-03-11 23:06

Den 01-03-2011 21:09, Erik Olsen skrev:
> Jeg har flere gange set "deeplinks" til websider omtalt som en gråzone.
>
> Hvad er de seneste og vigtigste afgørelser om dette emne?

U-jura:
Meningen med internettet er, at man kan linke.

Hvis destinationssitet er så gammeldags, at det er opbygget af frames,
så man kan linke til en enkelt frame-del og ikke få de menuer og
rekvalmer med, som de havde tænkt sig, så fortjener de ikke bedre.

Så længe siden ses på samme måde, som havde man fulgt en rute fra
startsiden, ser jeg ikke noget problem.
Ud over det, kan jeg ikke se nogen grund til at nogen skulle have noget
imod links.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-03-11 02:23

Erik Olsen skrev:
> Jeg har flere gange set "deeplinks" til websider omtalt som
> en gråzone.

Der er ingen lov, der forbyder deeplink. Der, hvor gråzonen
kommer ind i billedet, er den måde, man bruger andres
materiale på. Og i den forbindelse har det betydning, hvor
systematisk man gør det, og om man er en virksomhed.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå faldgruberne, sådan vælger du det rette webhotel: