MS Windows
briani 27239
opdatering - Vista - hjælp
Fra : Klaus H

Dato : 01-03-11 20:20

Hejsa.

En bekendt er kommet med en Compaq Presario CQ50.

Maskinen starter op og kommer til: konfigurerer opdatering 3 af 3 - 0%

Så går der et par minutter inden den genstarter og kommer til samme sted.

Via F8 har jeg forsøgt start i fejlsikker tilstand, men det samme sker.

Jeg har ingen DVD med Vista Home premium 32 bit, men der er en gendannelsespartition.

Vi har prøvet at få den til at gendanne til tidligere fungerende opstart, men den kommer stadig til samme sted.

Da PC'en indeholder nogle firmafiler der vist ikke er lavet backup på, vil jeg helst ikke køre en komplet recovery.

Gode råd udbedes!

Klaus H

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 01-03-11 20:29

On Tue, 1 Mar 2011 20:19:39 +0100, "Klaus H" <khvaek@6705e.dk> wrote:

>Da PC'en indeholder nogle firmafiler der vist ikke er lavet backup på, vil jeg helst ikke køre en komplet recovery.
>
>Gode råd udbedes!
Lav en fuld backup/clon af harddisken, derefter kan du lave en backup
af firmafilerne, alt dette kan foregå via en til formålet egnet
boot-CD/DVD.

Når du har de 2 backupper i hus og du har kontrolleret at de er i
orden, kan du begynde at eksperimenterer med en geninstallering.

/Hans

Fra : Klaus H

Dato : 01-03-11 21:56

Hans Kjaergaard wrote:

> [...]
>
> Når du har de 2 backupper i hus og du har kontrolleret at de er i
> orden, kan du begynde at eksperimenterer med en geninstallering.

Det lykkedes at gendanne til tidligere. Problem løst.

Tak for hjælpen

Klaus H