Mysql og VB5
Fra : Jesper Vels

Dato : 09-08-01 20:49

Hej

Er der en der har et kode eks. på hvordan man bruger mysql sammen med
VB5 kræver det nogle komponenter eller noget....?

Fra : Rayman

Dato : 12-08-01 11:16

Jeg har prøvet det for meget lang tid siden, og så vidt jeg husker, skal du
bruge MyODBC, og herefter kan du bruge den som enhver anden database. Det
skal lige siges at problemet dengang var at det tog over 20 sekunder
hvergang man åbnede forbindelsen, men det er måske fikset....