MS Windows
briani 27239
Win XP vs Win7???
Fra : Lars

Dato : 28-02-11 11:21

Nystartet win7 bruger..

I Win XP er der en mappe der hedder "documents and settings" - Her kan
jeg finde
startmenuen ikoner for den enkle bruger af computeren.

Hvor gør man det i Win7 ???

De programmer jeg installere på mit "skrivebord"/profil - behøver de
andre brugere
jo ikke at kunne se i deres start-menu.

mvh
Lars

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-03-11 01:34

Se inline.

On Mon, 28 Feb 2011 10:21:10 -0800 (PST), Lars <lkj002@hotmail.com>
wrote:

>Hvor gør man det i Win7 ???

C:\users\

>De programmer jeg installere på mit "skrivebord"/profil - behøver de
>andre brugere
>jo ikke at kunne se i deres start-menu.

Lad være med at installere for alle brugere (får du dog ikke altid
mulighed for at vælge).

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Lars

Dato : 01-03-11 00:13

On 1 Mar., 01:33, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> Se inline.

> C:\users\

Jo, jeg har fundet "c:\brugere" men jeg kan ikke finde de ikoner/
genveje der
er i start-menuen.

Det er jo som sagt den man kan i win XP i mappen "dokuments and
steetings"

mvh
Lars

Fra : Jante

Dato : 01-03-11 11:02

"Lars" skrev:

> [...]
> genveje der
> er i start-menuen.
>
> Det er jo som sagt den man kan i win XP i mappen "dokuments and

C:\Users\'Dit Brugernavn'\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\

/J

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-03-11 14:19

En hurtig vej at komme dertil er at højrelikke på "Alle Programmer" og
vælge "Åben".

Fra : Lars

Dato : 01-03-11 09:02

On 1 Mar., 14:19, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> En hurtig vej at komme dertil er at h jrelikke p "Alle Programmer" og
> v lge " ben".

1000 tak for stien... Men i den mappe ser jeg kun genvejs-ikoner til
standardprogrammerne..
Hvor er genvejene til de programmer jeg selv har installeret??
Som : office og Adobe, photoshop osv. ???
Hvor gemmer de sig???

mvh
Lars

Fra : Jante

Dato : 01-03-11 19:00

"Lars" skrev:

> [...]
> standardprogrammerne..
> Hvor er genvejene til de programmer jeg selv har installeret??
> Som : office og Adobe, photoshop osv. ???

C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\

/J