Ejer af trailer
Fra : Kim

Dato : 27-02-11 20:17

Kan en alm. idrætsklub (rideklub) stå som ejer af en trailer ?
Hvis nej, kan den så stå som bruger ?

/Kim

Fra : Kim Olsen

Dato : 27-02-11 21:06

Hvis I har et CVR/SE nummer, så kan I stå som ejer / bruger

Vær dog opmærksom på, at ejerforhold også gør at en evt. forsikring også
skal tegnes af klubben (måske på begyndertrin??)

Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-02-11 21:07

"Kim" <No@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Kan en alm. idrætsklub (rideklub) stå som ejer af en trailer ?
> Hvis nej, kan den så stå som bruger ?
>
> /Kim
Jeg er kasserer i en forening som ejer 4 trailere, så det er ikke noget
problem.

Kurt

Fra : Kim

Dato : 27-02-11 23:27

> [...]
> Hvis nej, kan den så stå som bruger ?

Jeg er kasserer i en forening som ejer 4 trailere, så det er ikke noget

Og det er foreningen og ikke en "fysisk person" som står som ejer/bruger af
den ?
Hvis ja, er det gode nyheder for os :)

/Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-02-11 00:12

> [...]
> problem.
>
> Og det er foreningen og ikke en "fysisk person" som står som ejer/bruger

Ja foreningen står som ejer, og vi har ikke noget cvr eller senr.

Kurt

Fra : Kim Olsen

Dato : 28-02-11 20:45

Ja foreningen står som ejer, og vi har ikke noget cvr eller senr.

Nu koster et cvr/SE nummer ingenting - så det er jo ikke det det giver
problemet.

Men de fleste foreninger har nu et cvr nr. - og ellers kan man rekvirere det
på nettet via kommunen.

Kim Olsen