MS Windows
briani 27239
Windows 7 SP1
Fra : Hans [4030]

Dato : 27-02-11 15:36

Jeg har et problem med installation af SP1 på en HP bærbar computer som
kommer med en fejlkode 80073701 ukendt fejl når den er nået til 22%. Jeg har
prøvet at bruge Microsofts hjælp, hvor jeg får besken at fejlen er rettet,
men det er den bare ikke. Er der nogen som kan komme med lidt hjælp?

Fra : Pico

Dato : 27-02-11 18:27

Den 27-02-2011 15:35, Hans [4030] skrev:
> [...]
> har prøvet at bruge Microsofts hjælp, hvor jeg får besken at fejlen er
> rettet, men det er den bare ikke. Er der nogen som kan komme med lidt
Jeg fik også en fejl da jeg prøvede at hente SP1, endda 2 gange, jeg kan
ikke huske fejlkoden, men det var tydeligt at det var fordi der var
meget trafik til MS server og den ikke kunne hente det hele ned. I 3
forsøg kørte det bare, men da havde den også hentet langt over halvdelen
i de 2 første forsøg.
Ser jeg på opdateringer står der også 2 fejlforsøg ud for SP1, dets er
mærkeligt den forsøger at installere inden det hele er hentet.

--
MVH
Pico

Fra : Hans [4030]

Dato : 27-02-11 19:18

"Pico" skrev i meddelelsen

> [...]
Ser jeg på opdateringer står der også 2 fejlforsøg ud for SP1, dets er
mærkeligt den forsøger at installere inden det hele er hentet.

Tak for dit svar!
Jeg tror ikke det er problemet her. Jeg har prøvet 8 gange nu og får samme
fejl hver gang og samme sted ved 22%.
Jeg har instaleret på en stationær og en netbook også her i hjemmet uden
problemer.

Hans

www.fotofritid.dk
www.pbase.com/hcstune

Fra : Bo

Dato : 27-02-11 22:32

Hans [4030]:

> [...]

> fejl hver gang og samme sted ved 22%.
> Jeg har instaleret på en stationær og en netbook også her i hjemmet uden

Har du prøvet at hente hele filen, og så instalere ??

Fra : Hans [4030]

Dato : 27-02-11 23:02

"Bo" skrev i meddelelsen news:4d6ac2d6$0$23753$14726298@news.sunsite.dk...

Hans [4030]:

> [...]

> problemer.

Har du prøvet at hente hele filen, og så instalere ??

Den når kun at hente de 22%, så kommer fejlkoden.

--
Hilsen Hans

Fra : Bo

Dato : 27-02-11 23:47

Hans [4030] formulerede spørgsmålet:

> "Bo" skrev i meddelelsen news:4d6ac2d6$0$23753$14726298@news.sunsite.dk...
>

> Har du prøvet at hente hele filen, og så instalere ??
>
> Den når kun at hente de 22%, så kommer fejlkoden.

Lyder umidelbart mærkeligt, der burde ikke kunne komme en
fejlmeddelelse på at hente en fil ?? Og jeg må indrømme, at jeg selv
har forsøgt, at finde ud af hvor man kan hente filen, og ikke kunne
finde den til download, men endte med, at bestille den på dvd til 75
kr.- Havde dog ingen problemer med, at instalere den via win. update
Fandt tilsidst denne

http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyId=c3202ce6-4056-4059-8a1b-3a9b77cdfdda&hash=DoS0%2f1RWwatEOZk1kDVd1d8Udra8iEqpFX9kfiRIQqsP%2bAiPys%2b9NjJSCPouyjTyN92oe70gqQhJcqDE4EcVeQ%3d%3d

Fra : Bo

Dato : 27-02-11 23:51
Fra : Hans [4030]

Dato : 28-02-11 09:03

"Bo" skrev i meddelelsen news:4d6ad563$0$23756$14726298@news.sunsite.dk...

Her

http://technet.microsoft.com/da-dk/windows/gg635126?ITPID=technet

Tak for hjælpen Bo. Jeg ser på det i aften, og melder tilbage hvordan det
gik.

--
Hilsen Hans

Fra : Hans [4030]

Dato : 28-02-11 19:34

"Hans [4030]" skrev i meddelelsen

[...]

Det lykkedes desværre heller ikke på denne måde, samme fejl igen. Microsoft
foreslog en verifisering af ægtheden af Windows 7 hvor jeg fik en kode til
indtastning, derefter installation af en hotfix på 300 MB, hvilket jeg
prøvede, men heller ikke dette hjalp. Jeg søger stadig efter en løsning.

--
Hilsen Hans

Fra : Bo

Dato : 28-02-11 23:38

Fandt dette link, med forskellige muligheder for fejl, Ved ikke om du
har læst den. Det er fra MS

http://support.microsoft.com/kb/2498452

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-02-11 23:52

Bo skrev:

>en skal nok hentes på tech net som stand alone

Hvorfor ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bo

Dato : 27-02-11 23:55

Følgende er skrevet af Ivan V. Klattrup:

> Hvorfor ?

Fordi det er sjovt .....

Eller fordi det sidste link lander samme sted som de andre, og det er
en noget rodet ting de har fået lavet der.
Hvis du har et svar, og ikke et yderliger spørgsmål, så feel free til
at deltage ... ellers så bar gå videre og ti stille

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-02-11 00:00

Bo skrev:

>Eller fordi det sidste link lander samme sted som de andre, og det er en
>noget rodet ting de har fået lavet der.

Du kunne jo bare have valideret din windows inden du lagde linket til at
starte med, uden at blande technet imd i det

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-11 19:50

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du kunne jo bare have valideret din windows inden du lagde linket til at
> starte med, uden at blande technet imd i det

Som jeg skrev, giv manden et svar, eller hop videre.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-02-11 00:10

"Hans [4030]" <hcstuneFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Har du prøvet at hente hele filen, og så instalere ??
>
> Den når kun at hente de 22%, så kommer fejlkoden.
>
> --
> Hilsen Hans
Kan du så ikke bare bruge en kopi fra en af de andre, hvor det lykkedes at
få pakken ned?

Kurt

Fra : Hans [4030]

Dato : 28-02-11 09:06

"Kurt B. Andersen" skrev i meddelelsen

> [...]
> Hilsen Hans
Kan du så ikke bare bruge en kopi fra en af de andre, hvor det lykkedes at

Det var måske også en mulighed, det må jeg se på.

--
Hilsen Hans

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-02-11 11:52

Som jeg læser det er de andre opdateret via Windows update så det vil
ikke være en mulighed. At hente "fullfile" versionen fra det postede
link er en anden sag.

Regards Jens Peter Karlsen.