App for at blokere sms og opkald?
Fra : Henrik 8600

Dato : 27-02-11 13:40

Findes der en app der kan blokere for sms og opkald fra specifikke numre?

Har en bøvlet X og så er der det løse.

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-02-11 14:03

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Findes der en app der kan blokere for sms og opkald fra specifikke numre?
>
> Har en bøvlet X og så er der det løse.

jeg går ud fra du mener på iPhone ? ... Ikke uden jailbreak ...

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 27-02-11 14:46

Jep, til iPhone. Og det skal være uden JB. Har traumer efter sidste JB.

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-02-11 15:12

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Jep, til iPhone. Og det skal være uden JB. Har traumer efter sidste JB.

det kan du ikke ...

/thomas

Fra : Kent

Dato : 28-02-11 13:39

Henrik 8600 forklarede den 2/27/2011:
> Findes der en app der kan blokere for sms og opkald fra specifikke numre?
>
> Har en bøvlet X og så er der det løse.

Hvis hun chikanere dig, så bør du måske vælge en advokat i stedet for.
Eller få et nyt og hemmeligt nummer.

--

Kent

Fra : Henrik 8600

Dato : 03-03-11 17:18

WOW, dét havde jeg aldrig gennemskuet selv ((-;

H.

Fra : Kent

Dato : 03-03-11 23:20

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:
> WOW, dét havde jeg aldrig gennemskuet selv ((-;

Jeg går ud fra at ovenstående er en sarkastisk smiley? Buerne den vej
plejer at være negativ. Men bortset fra det, så er jeg forundret over hvor
meget bøvl folk vil igennem i stedet for at vælge den nemme løsning

Men altså jeg er da glad for at kunne hjælpe

--
Kent

Fra : Henrik 8600

Dato : 05-03-11 14:07

Nu synes jeg jo så at en lille app klart er at foretrække frem for en
advokat... (-:

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-03-11 16:08

Kent <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> wrote:

> Jeg går ud fra at ovenstående er en sarkastisk smiley? Buerne den vej
> plejer at være negativ.

Den er vel ikke negativ. Den vender bare den anden vej. Øjne og næse er
jo den anden vej, så den skal læses omvendt end de fleste smileyer. Jeg
har da altid tolket det sådan, at smileyen bare er vendt om, og derfor
skal buerne gå modsat. Er det mig, der har uret?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik 8600

Dato : 08-03-11 18:52

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så skulle jeg da mene at du har ret.

H.

Fra : Morten Lind

Dato : 09-03-11 15:50

> [...]
> har da altid tolket det sådan, at smileyen bare er vendt om, og derfor
> skal buerne gå modsat. Er det mig, der har uret?

Du har ret - mine unger skriver den også sådan

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 03-03-11 19:37

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> writes:

> WOW, dét havde jeg aldrig gennemskuet selv ((-;

Så er det godt du har venlige og rare Mac-brugere her til at fortælle
dig den slags

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-03-11 18:36

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Du har ret - mine unger skriver den også sådan

Har hørt at australere og venstrehåndede ynder den variant.

Ved ikke om det gælder for ambidekstrøse halvsvejsere?

Fra : Morten Lind

Dato : 09-03-11 21:05

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110309 <nospam0002+20110309@gmail.com> wrote:

> Har hørt at australere og venstrehåndede ynder den variant.
>
> Ved ikke om det gælder for ambidekstrøse halvsvejsere?

Mine unger er muligvis ambidekstrøse, men de er kun kvartsvejtsere.
Deres far er både halvsvejtser og ambidekstrøs

(Jeg tillader mig at gå ud fra, at det med svejseren er en
slåforglemmelse)

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-03-11 21:08

> Mine unger er muligvis ambidekstrøse, men de er kun kvartsvejtsere.
> Deres far er både halvsvejtser og ambidekstrøs
>
> (Jeg tillader mig at gå ud fra, at det med svejseren er en
> slåforglemmelse)

hvad så hvis man er abivalent ?

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 10-03-11 16:19

> hvad så hvis man er abivalent ?

> /thomas

Dér har du en pointe - og jeg vil mene, at de to beskrivelser kunne
gå i hånd .

(Jeg tillader mig ar gå ud fra, at det manglende "m" er en
slåforglemmelse?)

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-03-11 16:39

> Dér har du en pointe - og jeg vil mene, at de to beskrivelser kunne
> gå i hånd .

:)

> (Jeg tillader mig ar gå ud fra, at det manglende "m" er en
> slåforglemmelse?)

ja, det er når det går alt for stærkt ....

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 10-03-11 18:23

> :)

> ja, det er når det går alt for stærkt ....
>
> /thomas

Hæ, hæ...hvilket så åbenlyst også gælder undertegnede, når jeg taster
"r" istedet for "t", tsk, tsk...

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]