Kørselsregnskab til Android
Fra : Peter DK

Dato : 26-02-11 19:05

Hej

Er der nogen der kender til en App, til Android, der kan lave et
benzinregnskab.

Jeg har prøvet at søge på benzinregnskab, kørselsregnskab men der kommer
ikke noget brugtbart frem.

Mvh

Peter

Fra : Bjarne

Dato : 26-02-11 23:04

Peter DK wrote:

> [...]
> benzinregnskab.
>
> Jeg har prøvet at søge på benzinregnskab, kørselsregnskab men der kommer

milage

--
mvh,
Bjarne

Fra : \"@

Dato : 27-02-11 16:42

Den 26-02-2011 23:03, Bjarne skrev:

> milage

Husk at søge på mileage. Fandt ved den lejlighed også en svensk app,
kaldet Körjournal, der så spændende ud. Har ikke testet den endnu

Mikael

Fra : Henrik K

Dato : 28-02-11 11:25

Og det første Milage beder om er prisen på brændstof...Pr. gallon....

Meget anvendeligt...

Fra : alexbo

Dato : 28-02-11 11:54

"Henrik K" skrev

> Og det første Milage beder om er prisen på brændstof...Pr. gallon....
> Meget anvendeligt...

Det er da uden betydning, selv om den regner med dollar pr. gallon og
afstand i miles, kan du jo bare tage det som kr. pr liter. og afstand i km.
Når den beder om gallon giver du den tallet i liter, når den beder om miles
giver du den tallet i km. når den beder om dollar giver du den tallet i kr.
Beregningerne er de samme, så resultat bliver godt nok.
Måske skriver den også datoerne anderledes, i dag f.eks som 2-28-2011, eller
2011-02-28, men også det skulle være til at finde ud af.

mvh
Alex Christensen

Fra : Dennis

Dato : 28-02-11 12:50

Den 28-02-2011 11:25, Henrik K skrev:
> Og det første Milage beder om er prisen på brændstof...Pr. gallon....

Det kan du ændre i indstillingerne, Mileage kan sættes til kilometer og
liter uden problemer...

> Meget anvendeligt...

Det synes jeg faktisk det er, jeg har slev brugt det i snart i år, og
jeg er meget glad for det. Du kan også selv vælge hvilke 3 felter du vil
udfylde, så regner den forskellige ting ud for dig.

Da jeg fandt det, undersøgte jeg flere forskellige programmer og fandt
Mileage bedst, men der kan jo være kommet nye siden :)

Hilsen Dennis - Android tilhænger :)