iPhone landscape mode
Fra : Per Rønne

Dato : 26-02-11 21:23

Min mulighed for at få vist tingene i landscape er pludselig forsvundet
på min iPhone, men jeg kan ikke se hvor jeg kan indstille sådanne ting,
centralt.

Jeg har både prøvet på at slukke for den helt, og senest at gendanne
indholdet. Lige lidt har det hjulpet.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-02-11 21:25

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> centralt.
>
> Jeg har både prøvet på at slukke for den helt, og senest at gendanne

Har du slået rotation lock til ? dobbel klik på home, swipe til venstre

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 26-02-11 21:32

> Har du slået rotation lock til ? dobbel klik på home, swipe til venstre

Tak for hjælpen; det var løsningen.

Og så har jeg ellers brugt hele dagen på at retablere min iPhone ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk