Isolering af rør?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 12:49

Nogen der ved om HN eller jem&fix har rørskåle til isolering?

http://www.lavprisvvs.dk/shop/roerskaale-roerisolering-5798s.html

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Martin [TMM]

Dato : 25-02-11 13:51

Hej
On 25-02-2011 12:49, Hans Paulin (6310) wrote:
> Nogen der ved om HN eller jem&fix har rørskåle til isolering?

De har rørskåle i min lokale Jem&fix. (Egå)

Mvh
Martin

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 18:33

Efter mange tanker skrev Martin [TMM]:
> De har rørskåle i min lokale Jem&fix. (Egå)

Tak :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Frank Hansen

Dato : 27-02-11 13:13

Hej

Silvan har dem med alufolie på tilbud fra søndag/Mandag

Hilsen ?Frank Hansen

Fra : Hauge

Dato : 25-02-11 14:26

Den 25-02-2011 12:49, Hans Paulin (6310) skrev:
> Nogen der ved om HN eller jem&fix har rørskåle til isolering?

http://www.harald-nyborg.dk

Denne link trykker du på med musen, og så søger du efter det du vil, i
det felt der er i øverste højre side, hvor der står "Find".

Utroligt så moderne HN er.

Jem & Fix har desværre ikke en lige så smart anordning, så der må du
selv fange apostlenes heste, eller starte oksekærren, og kikke i din
lokale butik.

Mvh Hauge

Fra : CC

Dato : 25-02-11 16:52

Den 25-02-2011 12:49, Hans Paulin (6310) skrev:
> Nogen der ved om HN eller jem&fix har rørskåle til isolering?
>
> http://www.lavprisvvs.dk/shop/roerskaale-roerisolering-5798s.html

Husk at købe clips til at holde rørslålen samlet. Limen i samlingen er
ikke nok

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 18:34

CC forklarede:
> Husk at købe clips til at holde rørslålen samlet. Limen i samlingen er ikke
> nok

Ikke så godt... :-/

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : CC

Dato : 26-02-11 09:49

Den 25-02-2011 16:52, CC skrev:

> Husk at købe clips til at holde rørslålen samlet. Limen i samlingen er
> ikke nok
* rørskålen

Fx. disse her....
http://www.vvs-eksperten.dk/index/clips-til-rorskale-100stk-p832

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-02-11 18:25

CC kom med denne ide:

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 27-02-11 16:42

Hans Paulin (6310) wrote:
> Nogen der ved om HN eller jem&fix har rørskåle til isolering?
>
> http://www.lavprisvvs.dk/shop/roerskaale-roerisolering-5798s.html

Jem & Fix har rørskåle i skumplast, ligesom Bauhaus, Silvan, Biltema og
mange andre Byggemarkeder og online VVS-butikker - Hvor du køber må
geografien og tegnebogen bestemme. Husk at købe clips/hægter med, som
andre også har anbefalet.

/Lars

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-02-11 19:28

Efter mange tanker skrev Lars Peter Larsen:
> [...]
> tegnebogen bestemme. Husk at købe clips/hægter med, som andre også har

Købte i Silvan da tiden var knap; skulle dog ikke ha de store mængder.

Hans
www.zofiaoghans.dk