Andet multimedie
bentjuul 3670
Bedste driver til Riva TNT 16 MB???
Fra : Andrew

Dato : 09-08-01 20:26

Hejsa

Hvilken driver er bedst til et Riva TNT 16 MB grafikkort???

Jeg kan ikke finde ud af hvad for en der er optimal, ved i det???

Mvh And

Fra : -=Madsen=-

Dato : 09-08-01 23:45

Download de nyeste fra Nvidia som er de samme som der bruges til Geforce
kortene (eller rettere sagt de ligger i samme pakke) på

www.geforce.com

Fra : jopa

Dato : 10-08-01 08:53

Andrew skrev ..
> Hvilken driver er bedst til et Riva TNT 16 MB grafikkort???
Forkert gruppe. Prøv her

--
jopa

www.jp-web.dk

Fra : Stefan Greulich

Dato : 10-08-01 14:42

jopa <j@jp-web.dk> skrev

> Andrew skrev ..
> Forkert gruppe. Prøv her

der er den jo sådan set også postet, men ja, at poste den i dk.edb.grafik er
forkert