Høstpotpourri med Louis Preil, Henning Elb~
Fra : Steffen

Dato : 24-02-11 13:08

Med hånden på hjertet: Det er ikke for at reklamere for min kanal, men jeg
er meget interesseret i at opklare, hvad de forskellige melodier hedder i
dette forrygende potpourri med Louis Preil og Statsradiofoniens Drengekor:
www.youtube.com/watch?v=Xq1MexiG09I
Jeg agter at skrive det under videooplysningerne, så forhåbentlig også andre
kan få glæde af oplysningerne.
I håb om hjælp
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-02-11 16:27

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> www.youtube.com/watch?v=Xq1MexiG09I
> Jeg agter at skrive det under videooplysningerne, så forhåbentlig også

Det var da egentlig noget rigtigt god musik, fra dengang man var dygtige til
at lave musik.

Hilsen Åge

Fra : Steffen

Dato : 24-02-11 18:53

Ja, det var man (dengang)!

Jeg kender nogle af sangene i porpouriet, men jeg håber, der er nogle, der
kan bidrage med nogle oplysninger.
Her er hvad jeg kan identificere på www.youtube.com/watch?v=Xq1MexiG09I
1) ?
2) Go jawten.
3) ?
4) ?
5) Marken er mejet.
6) Juli, Julia hopsasa.
7) ? (Bellman?)
***
8) ?
9) ?
10) Rits rats filijong, gong gong.
11) ?
12) Amagermor, gi' mig guleroer.
13) ?
14) Lisbet! Lisbet! O! hvor er du sød og net.
15) Ak, du lieber Augustin.
16) Ka' du hitte mig.
17) ?
18) ? (samme som sangen der indledte potpouriet)

meddelelsen news:4d6678e3$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...