Kabine lugter af hund?
Fra : Fynbo

Dato : 24-02-11 07:26

Hej.

Vores bil er begyndt at lugte meget af hund
og vil i den forbindelse lige høre om der skulle
være nogen der har en ide til hvordan dette kan
fjernes/minimeres, for fjernes kan det nok ikke helt.

Noget der kan gøres noget ved? Måske Rodalon eller lign.?

Fynbo

Fra : Allan F

Dato : 24-02-11 12:35

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> fjernes/minimeres, for fjernes kan det nok ikke helt.
>
> Noget der kan gøres noget ved? Måske Rodalon eller lign.?

Start med at pille gulvmåtterne ud, og kontroller om tæppet nedenunder er
tørt. Det kan være det er begyndt at mugne, og lugte grimt.

Allan F

Fra : oz3bto

Dato : 24-02-11 21:55

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Start med at pille gulvmåtterne ud, og kontroller om tæppet nedenunder er
> tørt. Det kan være det er begyndt at mugne, og lugte grimt.
>
> Allan F

Og giv derefter bilen en tur med sonax smoke x evt dybderens af kabinen
også smoke x

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-02-11 22:33

Fynbo skriver:

> Vores bil er begyndt at lugte meget af hund
> og vil i den forbindelse lige høre om der skulle
> være nogen der har en ide til hvordan dette kan
> fjernes/minimeres, for fjernes kan det nok ikke helt.

Har i hund med i bilen?

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Fynbo

Dato : 25-02-11 08:16

> Fynbo skriver:

> Har i hund med i bilen?

Det har vi og det er selvfølgelig derfor men ville
bare høre om sæderne kan renses hvis den nu skulle sælges.

Fynbo

Fra : Elmand

Dato : 25-02-11 09:56

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Det har vi og det er selvfølgelig derfor men ville
> bare høre om sæderne kan renses hvis den nu skulle sælges.

se det positive, der er ikke store risiko for den bliver stjålet af en med
islamisk tro.

vh. Kurt Espersen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-02-11 10:31

On Fri, 25 Feb 2011 09:56:18 +0100, "Elmand" <elmand@fjern-pc.dk>
wrote:

>"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i en meddelelse

>se det positive, der er ikke store risiko for den bliver stjålet af en med
>islamisk tro.

>--

Det var da et voldsomt negativt synspunkt.

Du må da være klar over, at den eneste økonomisk forsvarlige måde at
komme af med en køter-inficeret bil, er at den bliver stjålet, og
forsikringen betaler.

Efter min bedste overbevisning burde der være lovens strengeste straf
for, at bringe køter-inficerede biler ind på brugtmarkedet, uden at
der med meterhøje bogstaver bliver gjort opmærksom på det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 10:45

Efter mange tanker skrev Fynbo:
> ville
> bare høre om sæderne kan renses hvis den nu skulle sælges.

Så en video med en Camry som min der stank af hund og sokkeøl men som
for 2000 kr (?) blev renset af en professionel og bagefter revet væk af
kunderne :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-02-11 11:00

On Fri, 25 Feb 2011 10:45:12 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Så en video med en Camry som min der stank af hund og sokkeøl men som
>for 2000 kr (?) blev renset af en professionel og bagefter revet væk af
>kunderne :)

>--

De kommer til at fortryde det.

Lige så snart at luftfugtighed og temperatur er høje nok, så stinker
den igen.

Det er nøjagtigt det samme problem som med dem der har brugt
støvsugerslangen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 13:09

Følgende er skrevet af folmer@rasmussen.dk:
> Det er nøjagtigt det samme problem som med dem der har brugt
> støvsugerslangen.

Der gav du mig lige et vægtigt argument overfor min bedre halvdel!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mikael

Dato : 03-03-11 15:33

On 24 Feb., 07:26, "Fynbo" <clan...@gmail.com> wrote:
> [...]
> fjernes/minimeres, for fjernes kan det nok ikke helt.
>
> Noget der kan gøres noget ved? Måske Rodalon eller lign.?

Her er der et par tips og tricks. http://www.bilpleje.nu/hund-i-bilen-nu-lugter-bilen-af-hund/

Mikael