Dansk Melodi Grand Prix - den bedste af de~
Fra : Michel Husted

Dato : 23-02-11 17:16

Hej,

På lørdag skal Danmark vælge vores bidrag til Eurovision Song Contest
2011.

Her har jeg tre spørgsmål, som jeg håber I vil give jeres bud på

1. Hvilken er den sang, I syntes burde have vundet i Dansk Melodi
Grand Prix, men ikke gjorde det?
2. Hvilken er den sang, der vandt i Dansk Melodi Grand Prix, som I
syntes burde have vundet det internationale?
3. Hvilken er den bedste DMGP-sang, der også vandt det internationale?

Her er mine bud:

1. 1983: Merete: "Hen over engen" - http://www.youtube.com/watch?v=ODoNlCCYTdo
2. 1987: Anne Cathrine Herdorf: "En lille melodi" -
http://www.youtube.com/watch?v=u75qU7p5zOI
3. Intet bud. De er begge lige forfærdelige.

Er I med på at give jeres bud?

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-02-11 09:45

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen

1. Hvilken er den sang, I syntes burde have vundet i Dansk Melodi
Grand Prix, men ikke gjorde det?

I den sidste snes år har der ikke været nogen kandidater, der har været
brugbare til at kunne at repræsenterer
Mit svar kan derfor ikke være andet end "ingen".

2. Hvilken er den sang, der vandt i Dansk Melodi Grand Prix, som I
syntes burde have vundet det internationale?

Bum bum, med Mabel

[...]

Det er nok nr. 2, "En smule fred".

Er I med på at give jeres bud?

Jov jov. Det skal da ikke komme an på det, da.

Hilsen Åge