Fuuuk, her kedeligt i aften.
Fra : P.Petersen

Dato : 23-02-11 00:23

Ja, her er sgu lidt kedeligt i aften. Fodbold?
Så lad os få lidt gang i den. Eller som Aage ville sige: Godaw.
http://www.youtube.com/watch?v=M81ph3BslqQ

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-02-11 07:24

Den 23-02-2011 00:23, P.Petersen skrev:

> Så lad os få lidt gang i den. Eller som Aage ville sige: Godaw.
> http://www.youtube.com/watch?v=M81ph3BslqQ

Ja, lad os glæde Åge med noget gedigent tysk. Her er Bubble med en
"München Medley" - alle de gamle travere i en gedigen udførelse.
Mere Ågesk kan det ikke blive:

http://www.youtube.com/watch?v=T00JFobMVZo&feature=related

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-02-11 10:15

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Ja, lad os glæde Åge med noget gedigent tysk. Her er Bubble med en
> "München Medley" - alle de gamle travere i en gedigen udførelse.

Ja, nemlig. Jeg synes også det er på tide at vi få noget almindelig
underholdningsmusik. Men ik`k lige det der.
Så er der "godaw" www.youtube.com/watch?v=AHL6T_gz1oI&feature=related

> Mere Ågesk kan det ikke blive.
> http://www.youtube.com/watch?v=T00JFobMVZo&feature=related

Arghh!

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-11 13:56

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ja, lad os glæde Åge med noget gedigent tysk. Her er Bubble med en
> "München Medley" - alle de gamle travere i en gedigen udførelse.
> [...]

Wow! 5% af tonerne er ramt rent, det må være en ny rekord

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-02-11 11:19

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

, lad os glæde

Ja, lad os glæde Henning med denne sjove overskrift. Der skrives jo "her er
kedeligt i aften".

Overskriften har at gøre med Det Konservative fjolsepartiet humør-gruppe
"Fede Erik og Funny Henriette.
Dette er fra en optræden ved Lyngby Byret, hvor den ene af
gruppe-medlemmerne blev kylet fængsel.

Her er et godt blillede af den succesfulde gruppe, indenfor den mere bizare
underholdning. Synes dog det er
uanstændigt af EkstraBladet af bruge den slags sjofle overskrifter. Men det
er åbenbart banantid indenfor avis-brancen
og så skriver man hvad man har lyst til, for at sælge aviser. Føj altså.
http://ekstrabladet.dk/

Her er forøvrigt lige en musikvideo med en anden politiker. Han er fra
gruppen "Søren Kæp-i-Øret":
http://www.youtube.com/watch?v=LF88Fri2ykw

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 25-02-11 13:59

Den 25-02-2011 11:19, Åge Halldorsson skrev:

> [...]
> http://ekstrabladet.dk/

> Her er forøvrigt lige en musikvideo med en anden politiker. Han er fra

Åge, vær venlig at bringe dine politiske meddelelser andre steder.
Du plejer at bruge TV-gruppen, så gør det der...

Jeg synes at musikgruppen fungerer nogenlunde godt, fornøjeligt men også
både oplysende og underholdende.
Dine sædvanlige og stærkt højreorienterede meninger og synspunkter,
hører ikke hjemme her.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-02-11 16:24

> stærkt højreorienterede meninger

hehe
Henning er sjov

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-02-11 10:59

meddelelse news:4d678229$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> http://ekstrabladet.dk/
>
> Her er forøvrigt lige en musikvideo med en anden politiker. Han er fra

Jamen når man har tabt, må man jo holde sine aftaler....
Så det taler da kun til Søren Pind's fordel...
Og han synger nu slet ikke så ringe endda

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-02-11 17:24

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jamen når man har tabt, må man jo holde sine aftaler....
> Så det taler da kun til Søren Pind's fordel...
> Og han synger nu slet ikke så ringe endda
>
> M.V.H....Benny..

Søren Kæp-i-øret synger gan ske udmærket.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-02-11 10:11

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, her er sgu lidt kedeligt i aften. Fodbold?
> Så lad os få lidt gang i den. Eller som Aage ville sige: Godaw.
> [...]
Mer "godaw" her. Ja lalalaa ja laaalaaa
ja lala lala: http://www.youtube.com/watch?v=wvWh-tZakVo&feature=related

Hilsen Åge