Carport Bilka / Jem og Fix
Fra : Jens

Dato : 22-02-11 21:00

Er der nogen her i gruppen som har praktisk erfaring eller "hands-on"
erfaring med den carport Bilka har på tilbud til 9.999 kr. i denne uge ?

http://www.bilka.dk/Have/Drivhuse-og-skure/Carport--202020%28Purchase_Other_DS%29

Jeg mener at kunne se det er samme model som Jem og Fix kører med, dog
en anden pris

http://www.jemogclix.dk/Butik/Huset/Carporte.aspx?pid=9515

Umiddelbart ligner det et godt tilbud, men den er halv besværlig at
bestille hjem, og returnere hvis kvaliteten er for ringe... ?

Vh. Jens

--
The quickest way to find if your computer is infected!
http://quickscan.bitdefender.com

Fra : Peter

Dato : 23-02-11 21:36

"Jens" <Skriv-i-gruppen@tak.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Umiddelbart ligner det et godt tilbud, men den er halv besværlig at
> bestille hjem, og returnere hvis kvaliteten er for ringe... ?

De er ganske rigtigt ens, og i en kvalitet der svarer til prisen, gør dig
selv den tjenest at se den opstillet inden du køber, og samtidig vurder om
den passer til dit hus.

her er links til alternativer
http://www.carport.dk/ med kalkulator http://www.j-a.dk/carport.asp?beregn=2
http://www.danskcarportsystem.dk
http://www.park-garden.info
http://www.carporten.dk
http://www.cartop.dk
http://www2.de.shopping.com/carport/produkte?CLT=SCH
http://www.lyngsoe.dk

Fra : Jens

Dato : 24-02-11 12:58

Den 23-02-2011 21:36, Peter skrev:
> [...]

> selv den tjenest at se den opstillet inden du køber, og samtidig vurder om

Tak for svar og links
Jeg har ikke lige kunnet se den opstillet hos det lokale Bilka /
Jemogfix, men vil prøve at se om de evt. har det stående i Tilst/Århus

Det jeg er mest interesseret i er om galvanisering er ok, så det ikke
korroderer / ruster i løbet af få år.