YouTube
Fra : Bruno Christensen

Dato : 18-02-11 18:44

Kan man downloade fra YouTube?

Det drejer sig om en LP fra 1975 som udkom i et begrænset oplag og som jeg
forgæves har eftersøgt i omkring 5 år.

Nu har jeg fundet den på YouTube ved et tilfælde.

--
MVH
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-11 18:50

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man downloade fra YouTube?
>
> Det drejer sig om en LP fra 1975 som udkom i et begrænset oplag og som jeg
> forgæves har eftersøgt i omkring 5 år.
>
> Nu har jeg fundet den på YouTube ved et tilfælde.

http://youtubedownload.altervista.org/

/Alex

Fra : Bruno Christensen

Dato : 18-02-11 19:27

On Fri, 18 Feb 2011 18:49:38 +0100, Alex Linaa wrote:

> http://youtubedownload.altervista.org/
>
> /Alex

Hold da op, det er vist det mest geniale lille program jeg har set.

MANGE TAK for hjælpen.

--
MVH
Bruno

Fra : Michel Husted

Dato : 18-02-11 11:10

On 18 Feb., 18:44, Bruno Christensen <n...@lpdommer.dk> wrote:
> Kan man downloade fra YouTube?

Jeg har ofte brugt: http://www.vidtomp3.com/

Men jeg har fundet en masse gratis programmer her: http://www.dvdvideosoft.com/

Med deres programmer kan man konvertere lyd fra YouTube til mp3, video
til mpg så man kan gemme det på sin pc, konvertering fra og til et
utal af formater, uploade en mp3 til YouTube osv. Man skal dog ved
installation huske at afslå at få deres hjemmeside som startside i
internet-browser'en, hvis man ikke har lyst til det, men jeg kan
anbefale deres programmer. De fungerer fremragende og er fri for
spyware osv.

Mange hilsner
Michel

Fra : P.Petersen

Dato : 18-02-11 22:08

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> forgæves har eftersøgt i omkring 5 år.
>
> Nu har jeg fundet den på YouTube ved et tilfælde.

Så er vi da bare lidt nysgerrige efter, at få at vide, hvilket album det
er?
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Bruno Christensen

Dato : 18-02-11 22:24

On Fri, 18 Feb 2011 22:07:59 +0100, P.Petersen wrote:

> "Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> Så er vi da bare lidt nysgerrige efter, at få at vide, hvilket album det
> [...]

Jeg tvivler på at det har jeres interesse, but here we go:

på YouTube, søg på "Søren Sidevind"

--
MVH
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-11 22:47

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> wrote in

> Jeg tvivler på at det har jeres interesse, but here we go:
>
> på YouTube, søg på "Søren Sidevind"

det'sgu da godt fra en svunden tid, og denne

http://www.youtube.com/watch?v=iVxdUZa-K9M&feature=related

er ihvertfald bedre end Michelle Birkballes udgave

Venlig 70'er hilsen
Lars

Fra : P.Petersen

Dato : 18-02-11 23:37

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=iVxdUZa-K9M&feature=related
>
> er ihvertfald bedre end Michelle Birkballes udgave

Ja, når nu jeg bliver konfronteret med det kan jeg godt huske det.
Ikke lige min genre men som du skriver Lars.
Dejlige minder fra en "svunden tid". Lol.
Sommetider lidt hårdt, at komme i tanker om, at man er midaldrende.
Og som ovennævnt. Det er da dejligt, at gå på restaurant med fruen og
derefter nyde pejseovnens lyksaligheder.
Isæer i denne vinterkulde.
I får lige denne her:
http://www.youtube.com/watch?v=1AyIm9xxFWQ&feature=related
Det er sgu lige før jeg får kvalme over, at høre den.
Hørt den i 1000 lejrbålsudgaver.
Så meget hellere den her, selv om det ikke er den originale udgave.
http://www.youtube.com/watch?v=XOWlMw5KOhQ

Med venlig hilsen og fortsat hygge ved brændeovnen.
Pelle

Fra : Max

Dato : 18-02-11 23:47

Hej Pelle

> Så meget hellere den her, selv om det ikke er den originale udgave.
> http://www.youtube.com/watch?v=XOWlMw5KOhQ

Desværre ikke mindre aktuel idag end for 30 år siden.

Max

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-11 00:09

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> Desværre ikke mindre aktuel idag end for 30 år siden.

Heller ikke denne

http://www.youtube.com/watch?v=xrP8t4vSRfA

om alkohol som jeg finder en velsignelse, som for andre ender som en
forbandelse. Har kendt nogen stykker af dem, som han synger om, og de er
bare væk.

venligst
Lars

og lige pludselig blev det lidt for alvorligt

Fra : P.Petersen

Dato : 19-02-11 02:19

> [...]
>
> venligst
> Lars
>
> og lige pludselig blev det lidt for alvorligt

Nej det er vældigt relevant.
Tror de fleste af os har haft misbrug tæt inde på livet.
Det her er en faktor som ifølge diverse sociallæger er den mest ødelæggende
faktor for
liv og lykke.
http://www.youtube.com/watch?v=bXUY8CffTAk&feature=related

Undskyld hvis jeg ødelægger jeres aften.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-11 07:55

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> wrote in

> Undskyld hvis jeg ødelægger jeres aften.
> Med venlig hilsen
> Pelle

På ingen måde. Den er jo tilbragt i glimrende selskab både hjemme og her

Venligst
Lars

Fra : Max

Dato : 19-02-11 10:18

Hej Pelle

> Undskyld hvis jeg ødelægger jeres aften.

Hvis virkeligheden kan vel ikke ødelægge
nogens aften.

Max