En sorgens dag!
Fra : Henning Jensen

Dato : 18-02-11 12:59

Lone Kellermann synger Christiania's Kampsang:

http://www.youtube.com/watch?v=knNGswySVXE

Henning. :-|

Fra : Michel Husted

Dato : 18-02-11 05:21

Jeg har ikke nogen holdning til afgørelsen, da den sikkert hører til i
en eller anden jura-nyhedsgruppe.

Men jeg synes, at vi skal have "I kan ikke slå os ihjel" med det
internationale sigøjnerkompagni, der blandt andet tæller Sebastian,
Anisette og Poul Dissing:
http://www.youtube.com/watch?v=lglljPEUDF8

Og selvfølgelig John Mogensen og "Karl og Ann-Cathrin":

http://www.youtube.com/watch?v=O6oyOriXxTk

Personligt håber jeg det bedste for christianitterne.

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-02-11 13:29

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen
Jeg har ikke nogen holdning til afgørelsen, da den sikkert hører til i
en eller anden jura-nyhedsgruppe.

Og afgørelsen betyder jo heller ikke noget. Alle er ligeglade, både
christianitter og almindelige mennesker. Det hele fortsætter bare, som om
intet var sket.
Det er også en lille smule vigtigere at få smækket noget pigtråd op nede
ved grænsen.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-02-11 19:05

Den 18-02-2011 13:28, Åge Halldorsson skrev:
> [...]

> om intet var sket.
> Det er også en lille smule vigtigere at få smækket noget pigtråd op nede

Det da katastrofalt hvis steder som "Nemoland" ikke kan fortsætte som
hidtil. Det er ikke kun jura men også musik. Selv Sussi og Leo optræder
der!!!

Med hensyn til pigtråd langs grænsen, er vandet i fjorden ikke nok til
at holde fremmede væk fra molersbunken, Furland?

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-02-11 19:42

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Med hensyn til pigtråd langs grænsen, er vandet i fjorden ikke nok til at
> holde fremmede væk fra molersbunken, Furland?

Nej men det sker, det opsuger indtrængende )

M.V.H....Benny..

Fra : Jensen

Dato : 18-02-11 08:32

On 18 Feb., 13:28, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> Det er også en lille smule vigtigere at få smækket noget pigtråd op nede
> ved grænsen mellem Fur og den virkelige verden.

Amen to that!

Fra : Ã…ge Halldorsson

Dato : 18-02-11 16:35

herpost.tele.dk> wrote:
> Det er også en lille smule vigtigere at få smækket noget pigtråd op nede
> ved grænsen mellem Fur og den virkelige verden.

Amen to that!

Tsk tsk

Hilsen Ã…ge

Fra : Jensen