Hjælp, jeg har vundet stafetten
Fra : Max

Dato : 18-02-11 00:49

Hej

Jeg har som nogen måske har bemærket vundet
stafetten og skal finde på et nyt oplæg.

Men er der nogen derude der har styr på hvilke
emner vi har haft ?

Max

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-11 10:13

> Jeg har som nogen måske har bemærket vundet
> stafetten og skal finde på et nyt oplæg.
>
> Men er der nogen derude der har styr på hvilke
> emner vi har haft ?

Den har vel kørt omkring 3 år, i forskellige indpakninger, så overblikket
bliver svært at få.
Men hvad gør det at der kommer en genganger? Man må antage at folk stadig
gør sig umage med at finde musik, og ikke bare kopierer fra den gamle tråd.

Vi har været aktive:

Stafetten giver 4.380 hits:
http://groups.google.com/group/dk.kultur.musik/search?hl=da&group=dk.kultur.musik&q=stafetten&qt_g=S%C3%B8g+i+denne+gruppe
"Dagens ord" giver 5.760 hits:
http://groups.google.com/group/dk.kultur.musik/search?hl=da&group=dk.kultur.musik&q=%22DAGENS+ORD%22&qt_g=S%C3%B8g+i+denne+gruppe
"Dagens År" giver 842 hits:
http://groups.google.com/group/dk.kultur.musik/search?hl=da&group=dk.kultur.musik&q=%22DAGENS+%C3%A5r%22&qt_g=S%C3%B8g+i+denne+gruppe

Så hvis du har tid nok, kan du jo gå i gang med at lave en liste ;)

/Alex

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 18-02-11 10:19

Max skrev:

> Men er der nogen derude der har styr på hvilke
> emner vi har haft ?

Jeg har en del af trådene liggende endnu.

Her er nogle:

Ungdomsfikseringen på biler
Morgen
Grøn
swingende klarinetter
bedste hollandske slagere
blues
cykler
danske lokaliteter
engle angels
mad i musik
religiøs popmusik
de problemer kærlighed også forvolder
berømtheder
året 1962
Bamse
berømte, berygtede kreative whatever pladeproducere
dine første plader
tysk
alternative instrumenter
amerikanske steder
arbejde work Arbeiten
calypso
cigaretter
computer
cromatisk mundharmonika
de største sange nogensinde
dit øde-ø-album
drømme
døden
efterår
familiemedlemmer
far, daddy, papa
farisærer
ferie
flowers/blomster
forurening
fusion
gammel dansk - på engelsk
gennembrud i en sen alder
glas
glædelig jul
guitar virtuoser
havet
hvad hører I lige nu
Jorden
Katastrofe
Klokker bells
krig
Lange numre
Lilla
lover
løb
mundharpe
Musik/Medier
narkotika
One-hit wonders
orange
ordsprog
penge
rebeller
reggae
regn
road trip
rock klassikere
roser
sange om dyr
sange om mobiltelefon eller computer
saxofon
sentimentale sange
sjov/finurlig sanger med instrument
slagerpræget instrumentalmusik
sommer
sommerforelskelse
sort
sport
storbyen
syre o. lign.
Talenter som døde tidligt
tog
træ wood tree holz baum
ugedage
ukulele
Universet
usædvanlige kombinationer
vals
vand
vejr
velgørenhed
vin
viser og visesang
øl
tvillinger
vrøvl
neue deutsche welle
fugle
ud at gå en tur

--
Herluf :·)

» et styre der ikke tåler kritik, er kritisabelt «

Fra : Max

Dato : 18-02-11 10:22

Hej Herluf

> Jeg har en del af trådene liggende endnu.

Jeg havde dig mistænkt for at have noget af
en liste, og det var åbenbart rigtigt.

Tak for den.

--
Mvh Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-02-11 11:26

> [...]
>
> Jeg har som nogen måske har bemærket vundet
> stafetten og skal finde på et nyt oplæg.
>
> Men er der nogen derude der har styr på hvilke

Jamen du var selv ude det ))

Ikke her, men der sker vel heller ikke noget, hvis et emne skulle blive
genbrugt ?

Så bare du føler, det er et godt emne, så er det vel OK...

M.V.H....Benny..