Derfor kører vi i grøften, når det bliver ~
Fra : Bjørn J.

Dato : 17-02-11 13:26

Herre jemini, nu er der også en undskyldning for at køre i grøften, når det
er/bliver glat.

"Det kan skyldes, folk ikke har id til at følge med i DMI !"

"Det kan skyldes, at folk er vanedyr !"

Læs hele teksten her:

http://jp.dk/indland/trafik/article2343061.ece

Hvordan folk så kan undgå, at føle/mærke det er frostvejr og de på ingen
måde undre sig/tager det til efterretning efter at have fejet/skrabet sne/is
af bilen eller saltet indkørslen, må stå hen i det helt uvisse !

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 17-02-11 13:55

On Thu, 17 Feb 2011 13:26:07 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>Herre jemini, nu er der også en undskyldning for at køre i grøften, når det
>er/bliver glat.
>
>"Det kan skyldes, folk ikke har id til at følge med i DMI !"

>--

Det må være sekretæren der har glemt at underrette hr. direktøren?

>--

>"Det kan skyldes, at folk er vanedyr !"

>--

Det plejer de at være. ,-)

> [...]

>måde undre sig/tager det til efterretning efter at have fejet/skrabet sne/is
>af bilen eller saltet indkørslen, må stå hen i det helt uvisse !

Al den slags er outsourced og globaliseret, og hvad det lige var at
ham philliphineren stod og mumlede om i morges, det har jeg da ikke
tid til at høre efter, og man skulle jo heller ikke ret gerne ses i
omgang med de lavere kaster.

Jeg kan altså ikke lade være med at more mig over det pulveriserende
erhvervsliv. De globaliserer og outsourcer for at spare et par kroner,
ansætter glad og gerne polske håndværkere til det domestiske, også i
spareiverens hellige navn.

De forstår derimod ikke hvorfor navi, airbags og andet dyrt udstyr på
automobilet er forsvundet i løbet af natten. det gjorde det jo aldrig
i gamle dage.

Man forstår heller ikke, at når man sætter udlændinge, for hvem dansk
færdselslov kun er af vejledende karakter, til at køre lastbil, at
fremkommeligheden på vejene bliver ringere.

Erfaringen viser nemlig at det er risikofrit, idet politiets
begrænsede resourcer passer meget bedre til at kræve penge op hos de
tilbageværende 15 danske chauffører. Så skal man heller ikke slås med
sprogbarrieren, men kun med lidt lokale dialekter.

Man ligger i den grad som man har redt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 17-02-11 16:00

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilbageværende 15 danske chauffører. Så skal man heller ikke slås med
> sprogbarrieren, men kun med lidt lokale dialekter.

Jep, i grøften.....

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 17-02-11 22:40

folmer@rasmussen.dk wrote:
> [...]

..... En masse cuttet

> Man ligger i den grad som man har redt.

Og det værste ved det er at vi andre over vores forsikringer skal være
med til at betale for dem (forstås danske billister) der kører galt
fordi de kører med hovedet under armen eller helt omme i bagagerummet...

/Lars

Fra : Martin Bak

Dato : 17-02-11 18:17

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er/bliver glat.
>
> "Det kan skyldes, folk ikke har id til at følge med i DMI !"

Arh.. ok. Nu gik der en prås op for mig. Jeg har ofte undret mig over
hvorfor jeg hele tiden kører i grøften

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Bjørn J.

Dato : 17-02-11 18:23

KLIP

> Arh.. ok. Nu gik der en prås op for mig. Jeg har ofte undret mig over
> hvorfor jeg hele tiden kører i grøften

Nemlig, der er så men forsket i det..