Sælge mine CD'er
Fra : Martin Ploug

Dato : 16-02-11 17:08

Hej

Jeg tror jeg har en del forskellige CD'er, som jeg gerne vil af med.
Da cdskiven.dk eksisterede kunne man sende sinde CD'er til dem og så
fik man et eller andet beløb for det.
Findes der noget tilsvarende, hvor man kan gøre det samme?
Jeg gider ikke sådan noget, hvor man skal bytte det til noget andet.
Jeg vil gerne bare af med dem og evt. få en skilling for dem.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-02-11 19:13

Martin Ploug skrev:

> [...]
> Jeg gider ikke sådan noget, hvor man skal bytte det til noget andet.
> Jeg vil gerne bare af med dem og evt. få en skilling for dem.

I København findes Accord:

http://accord.dk/

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Steen

Dato : 17-02-11 11:29

Martin Ploug <mploug@pc.dk> wrote:
> [...]
> Jeg gider ikke sådan noget, hvor man skal bytte det til noget andet.
> Jeg vil gerne bare af med dem og evt. få en skilling for dem.

Du kunne jo også smide dem herind i gruppen. Er prisen rimelig lav, er der
jo stadig mange der køber gode gammeldaws cd'er
--
http://twitter.com/Steenbj

Fra : Max

Dato : 17-02-11 12:15

Hej Steen

> Du kunne jo også smide dem herind i gruppen. Er prisen rimelig lav,
> er der jo stadig mange der køber gode gammeldaws cd'er

Mon ikke det var bedre at Martin valgte en markedsgruppe til
at sælge dem i ?

F.eks. dk.marked.privat.musik vil være et rigtig godt valg.

Men det er en rigtig god ide at lave en liste over hvad man har til salg.

Max

Fra : Martin Ploug

Dato : 17-02-11 19:03

Max wrote:
> [...]
>
> F.eks. dk.marked.privat.musik vil være et rigtig godt valg.
>
> Men det er en rigtig god ide at lave en liste over hvad man har til salg.

Mange tak for jeres indlæg.
Jeg prøver nok at finde ud af noget.