MGP: Norge - Afrika - hahah
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-02-11 12:09

Det er vist ikke alle nordmænd og norddamer der er tilfredse med at blive
repræsenteret af en afrikansk musik-gruppe. hehe

En norsk politiker har humor. Der er følgende sjove overskrifter i norsk
presse:

VIL MÅSKE TAGE TIL AFRIKA FOR AT SE NORGES BIDRAG I MGP

GIV MIG ISBJØRNE, SAMERE OG MOSKUSOKSER, I STEDET FOR AT VISE AT VI HAR
ÅBNE AYSLCENTRE

NU SKAL VI TIL DÜSSELDORF MED SPYD OG BONGOTROMMER

http://www.dagbladet.no/2011/02/16/kjendis/stella_mwangi/melodi_grand_prix/15453271/

Nogen af de der politisk korrekte folk, som også Norge døjer med, brokker
sig. de siger at hus uuuhhhhhh-ha er så frygtelig racistisk. uhhhhhhh.... ha
dada dada.
Men hun siger selvfølgelig at at det var en spøg og fortsætter "Folk (både
hvide og sorte) er idioter hvis de ikke kan forstå det".

SÅDAN! - hahaha

Mens vi andre griner, så er det helt sikkert at Krutte kommer på banen, med
alt det der om at det er så synd og skækkeligt for negre. Især den med
asyscentre er sgu da sjov. hehe.
Hvad synes i?

Vi venter på Krutte

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-02-11 12:16

meddelelsen news:4d5bb05c$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Lidt af de sjove overskrifter i norsk presse:

NRK (Norsk stats-tv): http://m.nrk.no/m/article.jsp?art_id=17509498

Adresseavisen: http://www.adressa.no/nyheter/politikk/article1590314.ece

NRK: http://m.nrk.no/m/article.jsp?art_id=17509498

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-02-11 12:17

Den 16-02-2011 12:09, Åge Halldorsson skrev:

Jeg er lidt tungnem, og kan ikke rigtigt forstå hvor du vil hen med det
du skriver???
Kan du ikke forklare mig det lidt mere præcist?
Har du nogle musik-links?

Henning. :-|

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-02-11 12:29

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> skriver???
> Kan du ikke forklare mig det lidt mere præcist?

Hehe.
Så dårlig er den nu heller ikke. Meeeennnn norsk-præget er den nu ikke.
Den kunne fint have repræsenteret Central-Congo eller Elfenbenskysten.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-02-11 16:01

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Har du nogle musik-links?
>
> Henning. :-|

God humor, haha.

Forresten skal jeg lige huske at oversætte det der ny-norske rigtigt. Helt
præsis siger hun:

"Giv mig samer, isbjørne og moskusokser - Jeg synes, det er det vi skal
sælge og ikke, at vi har åbne asylcentre"

Haha. Henning og Rita Ormbostad har god humor.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 16-02-11 16:27

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skriver???
> Kan du ikke forklare mig det lidt mere præcist?

Nu rabler det da helt for Fur-tossen.

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-02-11 16:57

Den 16-02-2011 16:27, Allan Krautwald skrev:

> Nu rabler det da helt for Fur-tossen.

Ja, han er da helt Furvirret...

Henning. :-|