Ny forrude
Fra : HKN

Dato : 15-02-11 23:35

Jeg skal have ny forrude i min Nissan Pathfinder, og min kære svoger har
tilbudt mig at sætte den i - men jeg skal selv skaffe den. Han har tidligere
skiftet ruder på de værksteder hvor han har været ansat, men da han har
skiftet erhverv, så kan han ikke længere selv skaffe den.

Hvor køber jeg sådan en?

Pft
Henrik

Fra : Søren Blom

Dato : 15-02-11 23:42

"HKN" wrote

Hvor køber jeg sådan en?

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at kontakte autoglasmanden, dansk bilglas
eller en af de andre autorude forhandler og høre om du kan købe den ønskede
bilrude hso dem, uden montering.

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : alexbo

Dato : 16-02-11 09:39

"HKN" <henrikndk@hotmail.com> skrev

> [...]
> tidligere skiftet ruder på de værksteder hvor han har været ansat, men da
> han har skiftet erhverv, så kan han ikke længere selv skaffe den.

Den er ikke lige til at finde online, så jeg vil foreslå en af nedenstående
http://www.autog.dk/Default.aspx?ID=3

mvh
Alex Christensen

Fra : Kim

Dato : 16-02-11 10:12

Hej!

On 15-02-2011 23:35, HKN wrote:
> [...]
> tidligere skiftet ruder på de værksteder hvor han har været ansat, men
> da han har skiftet erhverv, så kan han ikke længere selv skaffe den.

Kiggede lige hos Refako.dk og de har Pathfinder forruder til ~1800,-
incl.moms (ihvertfald den jeg fandt). Men slå den selv op og se.

Husk at der kan være forskelle hvis der er regnsensor o.lign.

--
Mvh, Kim

Fra : HKN

Dato : 17-02-11 08:19