Reparationslak ?
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-11 19:45

Nogen her der ved hvor man billigst kan købe en lille hvid reparationslak
med pensel i låget til min gamle Polo ?

Eller hvad det koster hos WV, Thansen eller Harald Nyborg ?

Jeg kan ikke finde det

Mvh Kim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-02-11 19:50

Kim skriver:

> Nogen her der ved hvor man billigst kan købe en lille hvid reparationslak
> med pensel i låget til min gamle Polo ?

Hos VW....

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-11 10:15

> Kim skriver:

> Hos VW....

Og hvad koster det hos WV ?

Mvh Kim

Fra : Henning

Dato : 16-02-11 11:21

On Wed, 16 Feb 2011 10:14:33 +0100, "Kim" <no_at_he.dk> wrote:

>"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

>Og hvad koster det hos WV ?

Det kan de helt sikkert svare på hos WV-forhandleren En lille
beholder koster typisk omkring 100,- - det samme som en god
neglelak...

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-11 12:38

> En lille beholder koster typisk omkring 100,- - det samme som en god
> neglelak...

Hehe ser man deeettt.

Fra : KASO

Dato : 16-02-11 14:38

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Det kan de helt sikkert svare på hos WV-forhandleren En lille
> beholder koster typisk omkring 100,- - det samme som en god
> neglelak...

Dit kendskab til neglelak - kvalitet og priser - er lidt bekymrende....

Fra : Henning

Dato : 16-02-11 17:27

>Dit kendskab til neglelak - kvalitet og priser - er lidt bekymrende....

Ved du ikke hvilken størrelse BH, hvilken parfume og hvilken neglelak
din kone/kæreste bruger - uha, så har du meget at lære

Fra : ib tinning

Dato : 15-02-11 20:55

"Kim" <1_2_3.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan ikke finde det
>
> Mvh Kim
>nu ved jeg ikke hvor i landet du kommer fra men jeg har købt til flere

mvh
Ib 2620

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-11 16:25

"ib tinning" <ib@1spambox.dk> skrev

nu ved jeg ikke hvor i landet du kommer fra men jeg har købt til flere
kørertøjer hos sadolin i glostrup

Og hvad koster det der ?

Mvh Kim

Fra : ib tinning

Dato : 16-02-11 16:38

> nu ved jeg ikke hvor i landet du kommer fra men jeg har købt til flere
> kørertøjer hos sadolin i glostrup
>

> Og hvad koster det der ?

mener jeg gav 29 kr sidst