Mon ikke denne taxichauffør er lidt flov
Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 15-02-11 12:39

Hej gruppe,

Lige et sjovt billede fra Stockholm, hvor en taxi bliver trukket fri af
en 3 hjulet invacrosser...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8568080.ab

Andreas M. Hansen

Fra : Leif Neland

Dato : 15-02-11 16:04

Den 15-02-2011 12:39, Andreas Møller Hansen skrev:
> Hej gruppe,
>
> Lige et sjovt billede fra Stockholm, hvor en taxi bliver trukket fri af
> en 3 hjulet invacrosser...
>

> http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8568080.ab

"Efter en dryg halvtimme – och i sanningens namn med lite hjälp från
knuffande förbipasserande – var taxin loss från snövallen. "

Ville taxien være kommet fri bare ved hjælp af de skubbende
forbipasserende?

(jeg håber det var fodgængere, der skubbede, og ikke biler)

Det er måske bare historien om at koge suppe på en sten, hvor suppen
bare skal have lidt ekstra smag af lidt kød og lidt grønsager, men
ellers er kogt på en sten.

Leif

Fra : Henrik B.

Dato : 15-02-11 17:54

> [...]
> Hej gruppe,
>
> Lige et sjovt billede fra Stockholm, hvor en taxi bliver trukket fri af en

Dét er 100% sikkert et "opstillet" billede! Vi har jo fået sunget ørerne
fulde af, at en sådan Bimmer med - alverdens elektroniske krykker - kører
lige så godt og sikkert, som en forhjulstrækker...

--
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/

Fra : oz3bto

Dato : 15-02-11 19:47

> [...]
> fulde af, at en sådan Bimmer med - alverdens elektroniske krykker - kører
> lige så godt og sikkert, som en forhjulstrækker...

På den måde at handimobilen trækker så vil den jo faktisk hjælpe BMWen med
at få mere tryk på bagakslen

Og baghjulstræk er faktisk udemæket på sne specielt når det går opad og der
er læs på bilen

Fra : Martin Bak

Dato : 15-02-11 23:16

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med at få mere tryk på bagakslen
>
> Og baghjulstræk er faktisk udemæket på sne specielt når det går opad og

Så ville det være endnu bedre at smide knallert med fører i bagagerummet,
mens man lige kørte fri

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 16-02-11 11:40

> "Martin Bak" skrev i meddelelsen
>
> Så ville det være endnu bedre at smide knallert med fører i bagagerummet,
> mens man lige kørte fri

*ROFL*
Se dér er et syn for Guder...
Hvem er dygtig til Photoshop?