Folk er sq underlige
Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-02-11 16:15

Sad i 45 min for at få vasket potten. I den tid sad jeg og betragtede
dem der var foran. En står og vasker div dele på sin potte for at
slutte af med fælgene. Næste mand tager spanden og børsten. Fylder
nyt vand i og går så igang med at fedte samme børste rundt på lakken
med alt for lidt vand til. Slutter så også af med fælge. Næste mand
gør det samme og sådan gik det derudaf i rækken.
Hvad tænker folk når de står og hiver en halvtør børste gemmen skidt
og møg oven på deres lak???? Det kan dælme ikke være hensynet til
deres bils lak. Gutten bag mig var forundret over jeg var så hurtig
færdig med børsten, men jeg tog også kun indersiden af spejlene og
så nummerpladen og oppe under nummerpladelyset. Det er til trods for
det er en gammel firmabil som mine kollegaer ikke er for flink ved.
Jeg syntes bare man skal behandle arbejdsgiverens ting som var det
sin egen. Men det er sikkert bare mig der er underlig.
Nu skal jeg for første gang ud og købe nyere brugt bil når vi skal
skifte (tidligere var det helt ny eller meget gammel), og den skal
helt klart undersøges for hvordan lakken ser ud. Mange folk er jo
nogle "svin"

Fra : Fister

Dato : 13-02-11 18:14

Andersen [3650] laid this down on his screen :
> [...]
> skifte (tidligere var det helt ny eller meget gammel), og den skal
> helt klart undersøges for hvordan lakken ser ud. Mange folk er jo

Folk der gider at holde 45 minutter i kø, om søndagen, for at vaske
blikæsken, har ikke interesse i bilen, det handler om at komme væk fra
konen og børnene, og lang kø er bare dejligt.
(jeg vasker kun bil hvert andet år).
Kai

Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-02-11 20:45

Den 13-02-2011 18:13, Fister skrev:
> [...]
> blikæsken, har ikke interesse i bilen, det handler om at komme væk fra
> konen og børnene, og lang kø er bare dejligt.

Havde købt kode til vask før jeg så køen og da bilen skal
overdrages til næste kollega i rækken i morgen, havde jeg
ikke rigtig noget valg. Men ellers er jeg tilbøjelig til
at give dig ret

Fra : Anders Majland

Dato : 14-02-11 09:55

> (jeg vasker kun bil hvert andet år).

SÃ¥ vasker jeg oftere ... Men smarten bliver alligevel ikke rigtig ren i en
vaskehal og sideruderne bliver møget usædvanligt meget til. Så ruderne har
flera gange i vinter fået en spand vand og sæbe...

At den ellers er møgbeskidt er ligemeget - det kan måske få nogle "#%¤"#%"#
til lade være med at gnid deres frakker op ad bilen på færgen (ved godt at
det så også giver flere ridser når de gør det alligevel, men den kan
alligevel ikke holdes ren medmindre jeg vasker umiddelbart inden hver
færgetur)

C5'en får også en tur i vaskehal en gang imellem - men det er ikke den
udvendige vask der tager tiden - det er mere det indvendige som
måtter/dørkanter/instrumentbord etc...

/A

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-11 10:32

"Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> skrev i en meddelelse

> Sad i 45 min for at få vasket potten.
> Men det er sikkert bare mig der er underlig.
> Mange folk er jo nogle "svin"

45 minutter er meget lang tid at vente
bare for at få vasket bil.

Især når man tænker på, man efter