Skøre fjeld-aber laver sjov musik - haha
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 11:33

SJOV FJELDABE-SLAGER
Slagermusikkens fremgang mærker man efterhånden overalt. Prøv lige at se
skråstreg hør hvordag de wældige fjeld-aber forstår at lave nogle sjove
musik-videoer og nogle sjove tekster.
Der kunne dansktop-musikere lære noget, ligesom de selvfølgelig også kan
af prøjserne. Det er ikke bare sån noget med at en elsker en for evigt og
bla. bla. - Der er både "godaw" i musikken og de tilhørende videoer. Jeg
synes det lyder knaldhamrende. De er knaldhamrende til at lave sån noget
folkelig musik-halløj.

Kom dig på dør og forsvind:
http://www.youtube.com/watch?v=wBy7eLbV0bw&feature=related

Kom dig ud din trold-kjerring, forsvind fra mit hus:
http://www.youtube.com/watch?v=2s_rg2G4IMM&feature=related

Det er Katrine Moholdt jeg vil have:
http://www.youtube.com/watch?v=NhzdRViukn8&feature=related

Ingen øl, ingen vin, ingen spaps:
http://www.youtube.com/watch?v=GvTyE-MevWs&feature=related

Fattigmands-boogie:
http://www.youtube.com/watch?v=nbvwJENC0Wc&feature=related

Verdens bedste chaufør:
http://www.youtube.com/watch?v=WoDX6txfkV0&feature=related

Og så har de en gruppe, som ikke hedder "The beatles", men i stedet "Det
Betales". HAHAHA, de fjeld-aber har humor:
http://www.youtube.com/watch?v=wDkJ4bCarJg&feature=related

Og så skal vi igen huske at der jo skal være noget rockmusik til Krutte.
Det er her - omend i den pjattede afdeling
Fjøs-rock: http://www.youtube.com/watch?v=16fi2WoVcKw&feature=related

Synes i ikke det er knaldhamrende?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-02-11 11:47

Den 13-02-2011 11:32, Ã…ge Halldorsson skrev:
> [...]
> Slagermusikkens fremgang mærker man efterhånden overalt. Prøv lige at se
> skråstreg hør hvordag de wældige fjeld-aber forstår at lave nogle sjove

Jo!.
Hvilke gode numre!!! Jeg er måløs!!!
Her er en mere af samme slags. Det er Norges kommende svar på Helene
Fischer. Det er rent godaw.
Og som der står i en af kommentarerne: "Cecilie Marie er utrolig flink
til å synge":

http://www.youtube.com/watch?v=cdpkgMkf-xw&feature=related

Henning. :-|

Fra : Ã…ge Halldorsson

Dato : 13-02-11 11:50

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Og som der står i en af kommentarerne: "Cecilie Marie er utrolig flink
> til å synge":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=cdpkgMkf-xw&feature=related
>
> Henning. :-|

Hende her er også flink til at synge.
http://www.youtube.com/watch?v=DRNHNlBMdwY&feature=related

Gud være med dig

Hilsen Ã…ge

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-11 11:54

meddelelse news:4d57b358$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> SJOV FJELDABE-SLAGER

Hvilken modbydelig disrespekt for vort norske brodefrolk, at kalde dem aber.
Skal vi så kalde jer islændinge for vulkansvin?

Fra : Hauge

Dato : 13-02-11 11:59

Den 13-02-2011 11:53, Alex Linaa skrev:
> Hvilken modbydelig disrespekt for vort norske brodefrolk, at kalde dem aber.

Er du kvinde?

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-11 12:01

> Er du kvinde?

Nej, er du?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-02-11 12:07

> Nej, er du?

Næeh Hauge er intetkøn

Fra : Hauge

Dato : 13-02-11 12:09

Den 13-02-2011 12:07, Allan Krautwald skrev:
> Næeh Hauge er intetkøn

Men jeg tuder da trods alt ikke over at "broderfolket" bliver kaldt det
de nu gør. Og hvem fanden har valgt at de er brødre med os?

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-11 12:19

> Men jeg tuder da trods alt ikke over at "broderfolket" bliver kaldt det de
> nu gør.

Du må være kvinde, når du ikke kan se forskel mellem at tude, og at
tilkendegive en holdning.

> Og hvem fanden har valgt at de er brødre med os?

Alle vore forfædre, med mindre du er klonet af et stykke drivtømmer fra
Albanien, hvilket det godt kunne tyde på nogle gange.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 12:38

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Alle vore forfædre, med mindre du er klonet af et stykke drivtømmer fra
> Albanien, hvilket det godt kunne tyde på nogle gange.

Men hvorfor bor der ingen kvinder i Norge.
Der bor kun nordMÆND.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 13-02-11 12:41

Den 13-02-2011 12:18, Alex Linaa skrev:
> Du må være kvinde, når du ikke kan se forskel mellem at tude, og at
> tilkendegive en holdning.

Tjaeh, at man føler sig fornærmet over <subj>, så må man være kvinde.

> Alle vore forfædre, med mindre du er klonet af et stykke drivtømmer fra
> Albanien, hvilket det godt kunne tyde på nogle gange.

Jaja, så er du jo også broderfolk med dem fra det helt mørke syd..

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 12:43

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Jaja, så er du jo også broderfolk med dem fra det helt mørke syd..
>
> /Hauge

Mener du hule-mændene ?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 13-02-11 12:50

Den 13-02-2011 12:42, Åge Halldorsson skrev:
> Mener du hule-mændene ?

Det må du sørme ikke skrive, så tuder han igen.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-11 14:23

> Tjaeh, at man føler sig fornærmet over <subj>, så må man være kvinde.

Eller bare forundret over hvor lidt respekt der er for andre mennesker,
blandt et par debattører men en ret lav social IQ.

> Jaja, så er du jo også broderfolk med dem fra det helt mørke syd..

Nope, jeg har faktisk halvnorske aner, og nordmændene kan absolut ikke se
det "sjove" i at blive kaldt aber.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 15:37

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Eller bare forundret over hvor lidt respekt der er for andre mennesker,
> blandt et par debattører men en ret lav social IQ.

> Nope, jeg har faktisk halvnorske aner,

Så er det derfor. Du er selv en fjeld-abe.

> og nordmændene kan absolut ikke se det "sjove" i at blive kaldt aber.

Jamen det kan vi. hehehe

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-11 15:44

meddelelse news:4d57ecab$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jamen det kan vi. hehehe

Vi = Dig + Hauge. Et par landsbytosser med fælt manglende sociale
kompetencer. Jo jo, "I" er godt nok mange der griner...

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-02-11 16:13

> Vi = Dig + Hauge. Et par landsbytosser med fælt manglende sociale
> kompetencer. Jo jo, "I" er godt nok mange der griner...

Du glemte Benny + Åges alteregoer inde i spejlet

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 16:44

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> Du glemte Benny + Åges alteregoer inde i spejlet

+ alle vi mange andre

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-02-11 16:49

meddelelse news:4d57fc2e$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> + alle vi mange andre
>
> Hilsen Åge
Jeg har læst man kan behandles for personligheds spaltning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 17:43

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4d57fc2e$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg har læst man kan behandles for personligheds spaltning

Ja, sån nogen oplysninger behøves jeg jo ikke lede efter.

Hilsen Åge

PS: Held og lykke med behandlingen

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-11 17:18

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Du glemte Benny + Åges alteregoer inde i spejlet

Nå ja, så er de 3.
Fandens som de forurenede gruppen efter min pc blev reinstalleret, men det
er der da heldigvis råd for :)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-11 09:46

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> Du glemte Benny + Åges alteregoer inde i spejlet

Indrømmet, jo mere jeg får indtrykket af, at dette skulle forestille
normal intelligens, jo gladere bliver jeg, for at være lidt småtosset.

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 13-02-11 17:05

Den 13-02-2011 15:43, Alex Linaa skrev:
> Vi = Dig + Hauge. Et par landsbytosser med fælt manglende sociale
> kompetencer. Jo jo, "I" er godt nok mange der griner...

jaja, svagtbegavede fjols.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-11 17:16

> jaja, svagtbegavede fjols.

Hahahahaha... det er vist svært at se verden, fra bunden af et dybt hul :)

Fra : Hauge

Dato : 13-02-11 17:21

Den 13-02-2011 17:16, Alex Linaa skrev:
> Hahahahaha... det er vist svært at se verden, fra bunden af et dybt hul :)

Jaja, du har jo erfaringen, det er ret tydeligt. Var der bare én der
kunne smide jord ovenpå, så ville det være rart.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 17:46

> Jaja, du har jo erfaringen, det er ret tydeligt. Var der bare én der kunne
> smide jord ovenpå, så ville det være rart.
>
> /Hauge

Jamen er han ikke selv en skovl ?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-02-11 18:52

> Hahahahaha... det er vist svært at se verden, fra bunden af et dybt hul :)

Ja og jeg kan slet ikke forstå, at de har fået internet i gummicellen på
Asylvej

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 17:45

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> jaja, svagtbegavede fjols.
>
> /Hauge

Hovhov. Det er altså en halv-fjeldabe.
Men ok. I det her tilfælde udelukker det ene jo ikke det andet.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 13-02-11 17:16

Den 13-02-2011 14:22, Alex Linaa skrev:
> Nope, jeg har faktisk halvnorske aner, og nordmændene kan absolut ikke se
> det "sjove" i at blive kaldt aber.

Nåeh bette pus, nu skal du da vist finde en klub, hvor I kan sidde i
rundkreds og tude sammen.

Ellers prøv en psykolog.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 17:47

> Nåeh bette pus, nu skal du da vist finde en klub, hvor I kan sidde i
> rundkreds og tude sammen.

Mon de så har lilla ble på?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-02-11 18:53

> Nåeh bette pus, nu skal du da vist finde en klub, hvor I kan sidde i
> rundkreds og tude sammen.

Noget du kender fra din mandegruppe?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-02-11 13:57

> Alle vore forfædre, med mindre du er klonet af et stykke drivtømmer fra
> Albanien, hvilket det godt kunne tyde på nogle gange.

Jeg må lige gøre opmærksom på, at Norge faktisk i en længere årrække var
dansk. At Norges første konge var dansk prins osv. osv.
Så lidt brødre er vi vel med dem

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-02-11 14:01

Allan Krautwald skrev:

>At Norges første konge var dansk prins osv. osv.

så er det ikke kun i danmark at kongefamilien er fremmednassere

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-02-11 14:28

> så er det ikke kun i danmark at kongefamilien er fremmednassere
>
> --
Næeh det har generelt været et problem med den slags anakronistiske
foretagener altid

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-11 09:48

> så er det ikke kun i danmark at kongefamilien er fremmednassere
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Tja, det vil jeg nu ikke sige... Jeg plejer at kalde " Kongehuset " for...
Danmarks bedste forretning...

Så hvem der så nasser på hvem, vil jeg lade dig selv om at afgøre.
Spørger du " DI " Vil de nok sige, vi nasser på Kongehuset...
Og helt løgn er det vel heller ikke.

M.V.H....Benny..

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-02-11 14:43

Benny Mortensen skrev:

>Spørger du " DI " Vil de nok sige, vi nasser på Kongehuset...

så lad DI betale hvad det koster.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-11 17:33

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in

> så lad DI betale hvad det koster.

Som de siger henne i nogen af de her moderne frimenigheder: "jeg tror at
jeg har fået en dæmon" og jeg er bange for, at det er en lille led
republikaner

venlig men knap så kongetro hilsen
Lars

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-02-11 06:09

> så lad DI betale hvad det koster.
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Tja, men de betaler vel også allerede deres del af gildet... Eller hvad ??..
Spørgsmålet er så om du også gør det ???

Er det her ikke lige som vitaminpiller... Så længe du tager dem, kan du ikke
mærke, om du har behov for dem.

Jeg ville i hvert fald ikke bytte det væk, for en præsident... Der næppe kan
holdes inden for samme prisramme.

M.V.H....Benny..

Fra : -=JF=-

Dato : 14-02-11 17:57

Den 14/02/11 09.48, Benny Mortensen skrev:

> Tja, det vil jeg nu ikke sige... Jeg plejer at kalde " Kongehuset " for...
> Danmarks bedste forretning...

Et udsagn man ofte hører, når talen falder på 'for eller imod
kongehuset' - jeg har bare aldrig nogensinde set en udregning der
beviser udsagnet.
Har heller aldrig hørt at pengene vælter ind i landet fra borgerne i de
lande som familien er på officielt besøg i.

--
Mhv.
John

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-02-11 18:56

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> [...]
> Har heller aldrig hørt at pengene vælter ind i landet fra borgerne i de
> lande som familien er på officielt besøg i.

Netop. Det er altid det figenblad man bruger. Der vælter ingen penge ind.
Det er det rene tilsæt og langt hen ad vejen er familien vel snarere direkte
skadelig pga. de latterlige medlemmer, der også er i den familie

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-02-11 06:15

> [...]
> Har heller aldrig hørt at pengene vælter ind i landet fra borgerne i de
> lande som familien er på officielt besøg i.

Næ men du har vel heller ikke prøvet.... Vel ???
Det er jo tilladt, selv at søge information, hvis man tvivler.
Hvem skulle tallene i givet fald, komme fra, for at du ville tro dem ?
Du kunne jo F.eks starte hos " DI " Jeg er rimeligt sikker på,
de har nogle ikke nøjagtige, men rimeligt præcise opgørelser.

M.V.H....Benny..

Fra : -=JF=-

Dato : 15-02-11 17:56

Den 15/02/11 06.15, Benny Mortensen skrev:

> Næ men du har vel heller ikke prøvet.... Vel ???
Jo, jeg har prøvet - og ingen steder kan du se hvad de genererer af
indtægter - sikkert med god grund.

> Det er jo tilladt, selv at søge information, hvis man tvivler.
Og hvad får dig til at tro at der ikke er søgt?

> Hvem skulle tallene i givet fald, komme fra, for at du ville tro dem ?
> Du kunne jo F.eks starte hos " DI " Jeg er rimeligt sikker på,
> de har nogle ikke nøjagtige, men rimeligt præcise opgørelser.
Ja ja - men så prøver du da bare der.

--
Mhv.
John

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-02-11 10:43

> [...]
> indtægter - sikkert med god grund.

> Og hvad får dig til at tro at der ikke er søgt?

Det gør dine påstande... Se bare på de officielle besøg, og se så på
eksportfremgangen i de lande, hvor der har været officielle besøg....

Tag så eksporten til samme land, året efter o.s.v. Så tror jeg du vil
opdage, at hvert land, faktisk dækker udgifterne til KH, adskillige år frem
i tiden... Hvilket så igen bringer os tilbage til udgangspunktet... Nemlig
den, at KH er Danmarks ubetingede bedste forretning.

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 16-02-11 12:05

Hej Benny

> udgangspunktet... Nemlig den, at KH er Danmarks ubetingede bedste
> forretning.

Jeg har hørt nogle af danmarks førende reklamefolk erkende at om
de så fik 3 gange det beløb som kongehuset koster, ja så kunne de
ikke lave reklamer der ville virke bedre.

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-02-11 18:22

> [...]
> de så fik 3 gange det beløb som kongehuset koster, ja så kunne de
> ikke lave reklamer der ville virke bedre.

Hej Max

Den er jeg helt med på... Det er det bedste fremstød man kan få, at få lov
til at hænge på der....

Så bare det alene, er mere end grund nok, til at bevare KH...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-02-11 13:26

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så bare det alene, er mere end grund nok, til at bevare KH...

Og nordmændene bevarer den sjove tekst.

Her spørges der.

Hvad har du under blusen Ruth?:
http://www.youtube.com/watch?v=Dno9a9v16Qw&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-02-11 14:38

meddelelse news:4d5e654a$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]

Den må du ikke spille... Jeg kom engang til at svare et indlæg i gruppen
på en forespørgsel, der lød som kunne det være det nummer...
Så det svarede jeg... Jeg havde ikke rigtigt bidt mærke i, at det var en
dame ved navn Ruth, der spurgte....

Så hun opfattede mig som Sjofel, og sikket et surt svar, der kom fra damen
)

Dog var det Flemming Werge & Blue Notes jeg tænkte på...
Men ellers OK med både sjove Norske tekster og KH... :)

M.V.H....Benny..

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-02-11 14:45

Benny Mortensen skrev:

> [...]
>frem i tiden... Hvilket så igen bringer os tilbage til udgangspunktet...
>Nemlig den, at KH er Danmarks ubetingede bedste forretning.

og stadigvæk er det baseret ud fra DI, så lad DI være alene om at betale
for skidtet.

Der må gerne være et kæmpe banner på Amalienborg med teksten "Sponsoreret
af DI"

Det må så også være KH's skyld når exportvirksomheder ikke får de ønskede
ordrer, når det er KH's skyld at der kommer ordrer til nogen af
virksomhederne.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-02-11 15:37

Den 16-02-2011 14:44, Ivan V. Klattrup skrev:

> Der må gerne være et kæmpe banner på Amalienborg med teksten
> "Sponsoreret af DI"

Måske var det også en god ide at skifte bjørneskindshuerne ud med nogle
der stod LEGO på. Så gjorde de i det mindste mindre skade i det fremmede.

http://www.youtube.com/watch?v=e1KzBK0e_tk

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-02-11 15:47

> bjørneskindshuerne ud med nogle

> Henning.

Hvad har bjørne med fjeld-aber at gøre ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-02-11 17:56

> [...]
>
> Det må så også være KH's skyld når exportvirksomheder ikke får de ønskede
> ordrer, når det er KH's skyld at der kommer ordrer til nogen af

Hej Ivan

Pas nu på, dine stakkels sko ikke kommer til at klemme så meget,
så du vil fare vild i dem ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-02-11 18:51

> Hej Ivan
>
> Pas nu på, dine stakkels sko ikke kommer til at klemme så meget,
> så du vil fare vild i dem ))
>
> M.V.H....Benny..

Hvis de er for stramme kan man dårligt fare vild i dem. Jeg tror du tænkler
på Krutte-fjolset.
Han har taget bolig i sine sko. Han har en luxusbolig, mere præsist en 4
sko-eses-lejlighed.
Tihi

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-02-11 18:54

meddelelsen news:4d5c0e81$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> tænkler på Krutte-fjolset.
> Han har taget bolig i sine sko. Han har en luxusbolig, mere præsist en 4

PS: Forklaring. Misforstå nu ikke. Hver især er hans sko selvfølgelig for
små.
De er bare bygget sammen til en 4-sko-eses-lejlighed.

Hik. De der sodavand med alkohol smager altså godt

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-02-11 09:46

meddelelse news:4d5c0f3f$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> små.
> De er bare bygget sammen til en 4-sko-eses-lejlighed.
>
> Hik. De der sodavand med alkohol smager altså godt

Hej Åge

Skal jeg ikke kunne sige, jeg har ikke smagt dem...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-02-11 10:54

> Skal jeg ikke kunne sige, jeg har ikke smagt dem...
>
> M.V.H....Benny..

Jeg synes bare jeg kunne fornemme det, på det jeg skrev.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-02-11 09:36

meddelelse news:4d5c0e81$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> tænkler på Krutte-fjolset.
> Han har taget bolig i sine sko. Han har en luxusbolig, mere præsist en 4

Hej Åge...

Nej det var af ren høflighed jeg brugte den ende....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-02-11 10:56

> Nej det var af ren høflighed jeg brugte den ende....
>
> M.V.H....Benny..

Nårh ja ok. Det lyder ikke pænt hvis man skriver at hans lilleput-hjerne er
i et for stort hovede. gnæk
Du ved, lige som vi kender det med Kruttte-fjolset.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-02-11 14:01

meddelelse news:4d5cf0d3$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> er i et for stort hovede. gnæk
> Du ved, lige som vi kender det med Kruttte-fjolset.

Hej Åge

Det var sådan noget i den retning jeg mente

Altså, jeg ved ikke, om det er fordi folk føler sig så mandige,
når de slynger om sig med udtryk som Landsbytosse o.s.v...
Men derfor er der da ingen der siger, du absolut skal synke
til samme lave stadie....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 12:37

> [...]
>
> Men jeg tuder da trods alt ikke over at "broderfolket" bliver kaldt det de
> nu gør. Og hvem fanden har valgt at de er brødre med os?

NordMÆND kan sgu da ikke være vores søstre.
Har du drukket igen?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-11 09:37

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> Næeh Hauge er intetkøn

Hvem siger, han overhovedet er køn

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 14-02-11 09:41

Den 14-02-2011 09:36, Benny Mortensen skrev:
> Hvem siger, han overhovedet er køn

Jamen det er han..

Mvh Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-11 09:56

> Jamen det er han..
>
> Mvh Hauge

Okay, jeg tager dit ord for det

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 12:34

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Er du kvinde?
>
> /Hauge

Hun er vist gift med Krutte

gnæk

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 12:32

> [...]
> aber.
> Skal vi så kalde jer islændinge for vulkansvin?

HVALROS
Der var en på jobbet, hihi, der engang omtalte mig som en hvalros, der var
svømmet fra Island til Danmark. Og så grinte han.
Mage til racisme har jeg aldrig været ude for. hehe

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 12:35

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Hvilken modbydelig disrespekt for vort norske brodefrolk, at kalde dem
> aber.

Det var FJLD-aber.

UPS! - min genbo er jo fra Norge. Shit!.
Det glemte jeg helt.

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 13-02-11 20:36

meddelelsen news:4d57c1e0$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Det var FJLD-aber.
>
> UPS! - min genbo er jo fra Norge. Shit!.
> Det glemte jeg helt.
>
> Hilsen Åge

Kære Aage.
Nu blev Island jo primært befolket af norske vikinger, der i stort tal
røvede kvinder fra Miklagård
(Tyrkiet) og bragte dem med til Island. Så på en eller anden måde er du vel
en blanding af (med dine egne ord) en fjeldabe og en perker.

Med venlig hilsen
Pelle
Der ikke har noget imod hverken fjeldaber eller perkere.

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-02-11 21:03

Den 13-02-2011 20:35, P.Petersen skrev:

> [...]
> (Tyrkiet) og bragte dem med til Island. Så på en eller anden måde er du
> vel en blanding af (med dine egne ord) en fjeldabe og en perker.

Det må være furlændinge du taler om her. Og det passer meget godt sammen
med Åges glæde over nordskandinavisk schlager-musik og bongotrommer.

Her på Sjælland var det herulerne der engang flakkede omkring. Men så
kom vi, danerne, og jog dem ud, og vi har siden boet her siden.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 21:23

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Her på Sjælland var det herulerne der engang flakkede omkring.

Aha

> Men så kom vi, danerne, og jog dem ud, og vi har siden boet her siden.

............og så har i altså flakket rundt ovre på jeres Djælve-ø lige siden
?
Okay. Men så længe i bare "flakker" rundt ovre på jeres Djævle-ø,
så generer det jo ikke almindelige folk

gnæk

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-02-11 21:42

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (Tyrkiet) og bragte dem med til Island. Så på en eller anden måde er du
> vel en blanding af (med dine egne ord) en fjeldabe og en perker.

Ja man kan da godt forstå, at de drønede ned og hentede nogle mørkøjede
skønheder. Desværre er Åge nok mest faldet ud efter fjeldaberne

Fra : -=JF=-

Dato : 13-02-11 13:06

Den 13/02/11 11.53, Alex Linaa skrev:

> Hvilken modbydelig disrespekt for vort norske brodefrolk, at kalde dem aber.
> Skal vi så kalde jer islændinge for vulkansvin?

Synes du at det er så slemt?

Prøv lige at se hvordan Isachsen, en vaskeægte nordmand, underskriver
sig i sproggruppen:

---Citat---
Isachsen (fjeldabe)
---slut---

Jeg har en fortid som smøreabe, elektrikeren på mit arbejde er
snoretrækker og jeg kan forestille mig at der er indtil flere bladnegere
rundt om i grupperne.

--
Mhv.
John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 14:16

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

> jeg kan forestille mig at der er indtil flere bladnegere rundt om i
> grupperne.

Jeg er i hvert fra 2. generations hvid neger.

Hilsen Åge
2. genrations hvid neger

Hvilken modbydelig disrespekt for sig selv. Grrrr....

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-02-11 14:30

meddelelse news:4d57d989$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg er i hvert fra 2. generations hvid neger.

Ja vi har desværre måttet importere folk fra det høje nord til
kattegrusfabrikationen

Fra : Hauge

Dato : 13-02-11 17:05

Den 13-02-2011 13:05, -=JF=- skrev:
> Prøv lige at se hvordan Isachsen, en vaskeægte nordmand, underskriver
> sig i sproggruppen:

Det må du ikke skrive, så bliver hr. Linaa ked af det, nu virker han
bare endnu mere dum, end han sikkert er.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-11 17:48

> Det må du ikke skrive, så bliver hr. Linaa ked af det, nu virker han bare
> endnu mere dum, end han sikkert er.
>
> Mvh Hauge

Prø'v at skriv "perker" og se hvad han så siger.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-11 09:36

> [...]
>
> Og så skal vi igen huske at der jo skal være noget rockmusik til Krutte.
> Det er her - omend i den pjattede afdeling

Pas nu på Åge.... Det kan være konen siger til dig...

Du kan rejse hjem til mor nu, og så fred i hendes sjæl
Hun må gerne vaske dine beskidte sokker selv
Jeg vil ikke hele livet, være pige uden løn...
Fordi jeg engang faldt for hendes store dumme søn )

M.V.H....Benny..