Oluf Rudbeck - Fumlerød Radio
Fra : Steffen

Dato : 12-02-11 16:57

På YouTube står der lidt om Oluf Rudbeck og hans orkester. (Det var dem, der
parodierede Tiger Rag og Some of These Days). Oluf Rudbeck var vistnok
venlig stemt overfor tyskerne, så det er nok derfor, det er svært at finde
oplysninger om ham.
Måske er der nogen i denne gruppe, der ved, hvor man kan læse lidt mere om
dette orkester?
Hilsen
Steffen

Fra : Kert Rats

Dato : 12-02-11 19:02

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oplysninger om ham.
> Måske er der nogen i denne gruppe, der ved, hvor man kan læse lidt mere om

Jeg kan nok ikke hjælpe dig, men vil sige dig tak for info om Oluf Rudbeck,
for det besvarer et gammelt spørgsmål fra mig om, hvem der fremførte netop
Some of these Days, se stafetten om "Dine første plader" fra 21. november
2010.

Taknemmeligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 12-02-11 23:10

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> Rudbeck, for det besvarer et gammelt spørgsmål fra mig om, hvem der
> fremførte netop Some of these Days, se stafetten om "Dine første plader"

Herluf havde faktisk allerede fundet ophavet til melodien i tråden "Dine
første plader". Så også en forsinket tak til dig, Herluf.

Venligst

Kert Rats