Den her MÅ bare i bare se
Fra : Ukendt

Dato : 11-02-11 15:15

Svoger sendte mig lige denne. Tilpas nørdet ;-D

http://www.youtube.com/watch?v=dmoDLyiQYKw

Venligst
Lars

Fra : Holst

Dato : 11-02-11 16:30

On 11-02-2011 15:15, Daxhund wrote:

> Svoger sendte mig lige denne. Tilpas nørdet ;-D
>
> http://www.youtube.com/watch?v=dmoDLyiQYKw

Nogen folk har bare alt for meget tid til rådighed.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-02-11 16:36

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i meddelelsen
> Svoger sendte mig lige denne. Tilpas nørdet ;-D
>
> http://www.youtube.com/watch?v=dmoDLyiQYKw
>
> Venligst
> Lars

jeg tror der er tale om fup. Er der ikke bare tændt for Dårlig Radio P3
eller P4?

Hilsen Åge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 11-02-11 17:13

Hej
On 2011-02-11 16:35, Åge Halldorsson wrote:
> jeg tror der er tale om fup. Er der ikke bare tændt for Dårlig Radio P3
> eller P4?

Nej, det var en reel mulighed på mange af de gamle drev. Man kunne styre
steppermotorene i drevet efter egen pibe.
Forskellige drev havde forskellige motorer og derved forskellige lyde.

Mvh
Martin

Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-02-11 16:50

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i en meddelelse
> Svoger sendte mig lige denne. Tilpas nørdet ;-D
>
> http://www.youtube.com/watch?v=dmoDLyiQYKw
>
> Venligst
> Lars

Skægt. Den lader vi gå videre til Åge, så har han noget at bruge sine
forældede disketter til

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-02-11 18:17

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Skægt. Den lader vi gå videre til Åge, så har han noget at bruge sine
> forældede disketter til '

Uhhhhhhh ha dada dada. Jeg trroede da ellers at disketter var meget fremmei
tiden på Kruttes reol, ligesom Kruttes rejsegrammmofon og horrnhøjttaler.

Det hører vi da så meget om. Og LP-plader og sån - og Rolling Oldefar

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-02-11 18:25

meddelelse news:4d556f16$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Uhhhhhhh ha dada dada. Jeg trroede da ellers at disketter var meget
> fremmei tiden på Kruttes reol,

Næeh jeg brugte sidst en i 2001, mens du forsvarede disketter som det store
tekniske fremtidsvidunder for et par år siden.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-02-11 13:11

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Næeh jeg brugte sidst en i 2001, mens du forsvarede disketter som det
> store tekniske fremtidsvidunder for et par år siden.

Satans osse... Så kan jeg ikke sælge dig en masse 360 Kb 5,25" disketter

Har ellers rigeligt af dem...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-02-11 14:16

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Satans osse... Så kan jeg ikke sælge dig en masse 360 Kb 5,25" disketter
>
> Har ellers rigeligt af dem...

Nixen bixen. men hvis du har en håndsvingspladespiller så kan du måske sælge
den til Krutte. De er i stærk fremgang hjemme ved Krutte.
De overtager snart hele markedet, hjemme ved krutte

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-02-11 16:35

meddelelsen news:4d56880d$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> De overtager snart hele markedet, hjemme ved krutte

Gedemarkedet.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-11 08:47

meddelelse news:4d56880d$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> sælge den til Krutte. De er i stærk fremgang hjemme ved Krutte.
> De overtager snart hele markedet, hjemme ved krutte

Sådan en kan jeg ikke klare, min søster har en, men jeg tror ikke
hun er minded for et salg af den.

Men et par plader til den, kan jeg da klare...

M.V.H....Benny..

Fra : Martin [TMM]

Dato : 11-02-11 18:41

Hej
On 11-02-2011 18:16, Åge Halldorsson wrote:
> Uhhhhhhh ha dada dada. Jeg trroede da ellers at disketter var meget
> fremmei tiden på Kruttes reol, ligesom Kruttes rejsegrammmofon og
> horrnhøjttaler.

Hvad er der nu i vejen med hornhøjtalere?

Mvh
Martin

Fra : Hauge

Dato : 11-02-11 18:42

Den 11-02-2011 18:41, Martin [TMM] skrev:
> Hvad er der nu i vejen med hornhøjtalere?

Han tror sikkert det er sådan en type som den her:
http://da.wikipedia.org/wiki/Valdhorn

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-02-11 19:09

"Martin [TMM]" <tmm@--FJERNDETTE--trutter.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad er der nu i vejen med hornhøjtalere?
>
> Mvh
> Martin

Det her:
http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/54809/54809,1292236284,4/stock-photo-retro-old-gramophone-with-horn-speaker-for-playing-music-over-plates-isolated-on-white-in-studio-67159933.jpg