Polsko
Fra : Flemming

Dato : 10-02-11 12:48

Er kommet til at knække en polsko til pluspolen på min Xantia. Hos Citroen
skal man have et helt nyt kabel til 550 kr., da polskoen er støbt på selve
kablet.

Kan man uden problemer anvende de universal polsko, som kan købes hos f.eks.
Thansen? eller findes der andre bedre alternativer, så man undgår at skifte
hele kablet?

Mvh.
Flemming

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 10-02-11 13:03

"Flemming" <f@svapSlet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man uden problemer anvende de universal polsko, som kan købes hos
> f.eks. Thansen? eller findes der andre bedre alternativer, så man undgår

Palle