Gasbrænder til at løsne mekanik?
Fra : Kim

Dato : 09-02-11 09:47

Hej

Er der nok varme i en 200,- gasbrænder fra Harald Nyborg til at løsne en
fastgroet udluftningsnippel i en bremsekaliber?

Orker ikke at køre ud på gds-værkstedet og bruge acetylen-brænderen kun
for dét (bilen holder i garagen derhjemme) og jeg har ikke slige sager
der hjemme pt...

Mvh, Kim

Fra : ABJ

Dato : 09-02-11 22:43

"Kim" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> for dét (bilen holder i garagen derhjemme) og jeg har ikke slige sager der

Jeg har med held løsnet fastrustede M10 møtrikker med en køkkenbrænder
(creme brule brænder), den der står bagerst på øverste hylde sammen med
raclettegrillen og andre uundværlige ting.

Fra : Kim

Dato : 10-02-11 08:26

Hej

On 09-02-2011 22:42, ABJ wrote:
> Jeg har med held løsnet fastrustede M10 møtrikker med en køkkenbrænder
> (creme brule brænder), den der står bagerst på øverste hylde sammen med
> raclettegrillen og andre uundværlige ting.

Godt at høre. Jeg købte HN-brænderen i går, og iflg. pakken brænder den
ved en temperatur på 1850 grader, så det er sikkert rigeligt til mit
formål ;)

Med lidt held får jeg rep-sættet til kaliberen i dag, så bilen kan blive
fikset...

--
Mvh, Kim