Verden har mistet en stor kunstner
Fra : Ukendt

Dato : 06-02-11 19:24

En af verdens helt store guitarister, Gary Moore er gået bort, næsten præcis
25 år efter Phil Lynot, som han spillede sammen med i Thin Lizzy.

http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-12377862

Lad os mindes denne store kunstner med par veknendte numre:

Still got the blues: http://www.youtube.com/watch?v=Xx3yXUunEq8
Oh Pretty Woman (Sammen med BB King):
http://www.youtube.com/watch?v=J6oDdgrbmeE

R.I.P.

Fra : Max

Dato : 06-02-11 20:24

Hej Alex

> En af verdens helt store guitarister, Gary Moore er gået bort, næsten

Noget af et band mester får samlet sig, jeg håber han nyder det.

For altid savnet, og aldrig glemt, hvil i fred Gary.

Max

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 06-02-11 20:23

Den 06/02/11 19.24, Alex Linaa skrev:

> [...]
>
> http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-12377862
>
> Lad os mindes denne store kunstner med par veknendte numre:

Ja, meget trist at høre. Æret være hans minde.

Jeg synes lige, vi skal have denne med også:

http://www.youtube.com/watch?v=DgJnqAx5N9Y&feature=fvw

/Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-11 20:40

"Henrik S. Pedersen" <aaa_nospam@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes lige, vi skal have denne med også:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=DgJnqAx5N9Y&feature=fvw

Skal vi så ikke også se Moore og Lynott sammen:
http://www.youtube.com/watch?v=01uEIE47UZE

Fra : Max

Dato : 06-02-11 20:58

Hej Alex

> En af verdens helt store guitarister, Gary Moore er gået bort, næsten

Ja, denne guitar vil blive husket

Parisienne Walkways - Gary Moore
http://www.youtube.com/watch?v=qyTHJ40pasM

og her er så to giganter sammen

Gary Moore W Albert King - Stormy Monday
http://www.youtube.com/watch?v=6V48_CvbHP8

Max