Så blev det fredag!
Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-02-11 18:21

Denne fredag måtte hjertestarteren kun igang fordi det lykkedes at
passere sammenfletningen ved Istanhøj i flyvende fart - og så en ikke
engang specielt langsom kø til Karlsnogenlunde. Og så gik det i en
fart, så Schumacher måtte føle sig sløv igen.
Hvad er der galt, kan man ikke stole på noget mere. Nu havde jeg
forberedt mig på det værste og så fiser man igennem med max 5 mins
tidstab i forhold til fuld fart. Det er en skandale, her plejer jeg at
smide 20 minutter!
Jeg tror nu ikke jeg vil gå i strejke for at få køen tilbage, den
kommer sikkert af sig selv )

Fra : Aage Andersen

Dato : 04-02-11 18:25

"Ivan Madsen"
> Hvad er der galt, kan man ikke stole på noget mere. Nu havde jeg
> forberedt mig på det værste og så fiser man igennem med max 5 mins
> tidstab i forhold til fuld fart. Det er en skandale, her plejer jeg at

Har man ikke noget at brokke sig over, kan man altid brokke sig over det

Aage

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-02-11 19:13

On Fri, 4 Feb 2011 18:24:46 +0100, "Aage Andersen"
<aaan(REMOVE)@email.dk> wrote:

>"Ivan Madsen"
>
>Har man ikke noget at brokke sig over, kan man altid brokke sig over det

Nu havde jeg jo øffet kraftigt - så'eh - du har nok ret! )
Men jeg måtte sq røre den der gearskiftetingest - så helt godt var det
ikke. Om mandagen derimod, så går det på raske fjed, hvis ikke to af
de "meget raske" holder fagligt møde i ydersporet )

Fra : jan@froerup.dk

Dato : 04-02-11 18:31

Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :

>Jeg tror nu ikke jeg vil gå i strejke for at få køen tilbage, den
>kommer sikkert af sig selv )

Du har min dybeste medfølelse - jeg fes forbi Roskilde i vestgående i
rasende fart.... Goshh !!
--
Jan_stevns

pt i flyverskjul :)

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-02-11 18:52

On Fri, 04 Feb 2011 18:30:37 +0100, jan@froerup.dk wrote:

>Du har min dybeste medfølelse - jeg fes forbi Roskilde i vestgående i
>rasende fart.... Goshh !!

Tænk lidt på skaderne ved at komme for tidligt hjem. "Så kan du lufte
hundene - der trænger til at blive støvsuget"....*suk*
Nå - det gjorde der jo nok )

Sad iøvrigt og undrede mig over om sådan en Q7 tingest er specielt
uegnet til køkørsel. Den skulle altid helt ned og holde stille før den
kunne køre igen efter opbremsning og røg så højt op i fart, at denne
manøvre måtte gentages tit )

Fra : jan@froerup.dk

Dato : 04-02-11 21:08

Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :

>Tænk lidt på skaderne ved at komme for tidligt hjem. "Så kan du lufte
>hundene - der trænger til at blive støvsuget"....*suk*
>Nå - det gjorde der jo nok )

Vestgående Ivan, Vestgående :)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-02-11 21:17

On Fri, 04 Feb 2011 21:08:15 +0100, jan@froerup.dk wrote:

>Vestgående Ivan, Vestgående :)

Vestgående kender jeg - plejer da at strande ved Fløng hvis jeg
beslutter mig for den vej. Eller at køre 30 fra Roskilde SØ til
Roskilde V hvis jeg vælger at komme nordfra. Så fuld speed den vej er
også i den grad et chok - håber du er stærk nok til at tage den slags
chok. )

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-02-11 21:17

<jan@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> Vestgående Ivan, Vestgående :)
>
> --
> Jan_stevns
>
> pt i flyverskjul :)

Hist hvor vejen slår en bugt
og en bugt
og en bugt
og en bugt
og en bugt
og en bugt
og en bugt
og en bugt
og en bugt
og en bugt
og en bugt

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-02-11 21:26

On Fri, 4 Feb 2011 21:17:10 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leiti_NOSPAM_@hotmail.com> wrote:

><jan@froerup.dk> skrev i en meddelelse

>Hist hvor vejen slår en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt

Fik du hilst på de små skødehunde?

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-02-11 22:04

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Fik du hilst på de små skødehunde?

Jeps!
og det med skødehunde skal skam tages meget bogstaveligt

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-02-11 22:08

On Fri, 4 Feb 2011 22:04:23 +0100, "Uffe Bærentsen"

Hvad med små??

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-02-11 22:27

> Hvad med små??

Hvor går grænsen mellem små og store hunde?
Ok-ok, de er _ikke_ særlig små

--
Uffe Bærentsen (som har en 4 kg's størrelse )
Ford Mondeo 1,8i

Fra : jan@froerup.dk

Dato : 04-02-11 22:27

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev :

>Hist hvor vejen slår en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt
>og en bugt

Det var nu ikke den strækning :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-02-11 23:17

> Det var nu ikke den strækning :)

Du ku' ellers nemt have narret mig.....

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : jan@froerup.dk

Dato : 04-02-11 23:44

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev :

>Du ku' ellers nemt have narret mig.....

naehhh - jeg havde nu ikke skænket det en tanke at du ville komme
gennem den strækning :)

Jeg kan dælme godt huske den første gang jeg røg på den .... i hylende
snestorm :( ej sjovt.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-02-11 01:46

> naehhh - jeg havde nu ikke skænket det en tanke at du ville komme
> gennem den strækning :)

Det var den vej dimsen absolut ville have at jeg styrede køretøjet.

> Jeg kan dælme godt huske den første gang jeg røg på den .... i hylende
> snestorm :( ej sjovt.

Billeder af nærved botanisering flimrer på nethinden

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 20:42

Ivan Madsen wrote:
> [...]
> smide 20 minutter!
> Jeg tror nu ikke jeg vil gå i strejke for at få køen tilbage, den

Og havde du haft en normal fredag, havde vi
været forskånet for dit uinteressante vrøvl

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-02-11 20:47

On Fri, 4 Feb 2011 20:41:52 +0100, <Just> wrote:

>Og havde du haft en normal fredag, havde vi
>været forskånet for dit uinteressante vrøvl

God weekend til dig også - og tag lige lidt for mavesyren )

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 04-02-11 21:02

On Fri, 04 Feb 2011 18:20:55 +0100, Ivan Madsen wrote:

> [...]
> en skandale, her plejer jeg at smide 20 minutter!
> Jeg tror nu ikke jeg vil gå i strejke for at få køen tilbage, den kommer

K. L. O. B. O.

--
sayonara
Martin Mose Larsen