Sidedør "knækker"
Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 07:50

Efter et kraftigt vindstød hvor døren røg ud af min hånd, knækkede
den bolt der sidder forneden på døren.
Jeg skiftede den, men nu er døren begyndt at give en knæk-lyd, når
den åbnes og lukkes. Er der et sted på nettet, hvor man kan se hvordan
man skiller dørbeklædningen af, så man kan se hvad der er galt ?

Mvh Kim
WV Polo Model 1,6 [6N]
1. gang indregistreret: 16/10-1995
1996 model. Antal døre 3