Bog for gør-det-selv-mekanikere?
Fra : Thomas Jensen, Horse~

Dato : 04-02-11 07:26

Jeg har lige købt en gammel Peugeot 404 fra 1969, jeg skal til at pusle
lidt med. Men det er begrænset hvad jeg ved om biler, så jeg tænkte på om
der ikke findes en god bog man kunne anskaffe - en slags gør-det-selv-
mekanikerens bibel? Den skal selvfølgelig tage udgangspunkt i lidt ældre
biler.

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-02-11 07:31

"Thomas Jensen, Horsens" <lianergoist@sejlgarnet.dk> skrev

> [...]
> der ikke findes en god bog man kunne anskaffe - en slags gør-det-selv-
> mekanikerens bibel? Den skal selvfølgelig tage udgangspunkt i lidt ældre

Du bør naturligvis eje en Haynes manualt til din bil.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : ib tinning

Dato : 04-02-11 09:43

> Du bør naturligvis eje en Haynes manualt til din bil.
>
> Mvh. Uffe Ravn
>og bliver det Haynes så køb hos birgers billige bilbøger der har jeg til de
>sidste par biler fået en brugt bog til en billig penge

mvh Ib

Fra : Mcwm

Dato : 04-02-11 08:55

Den 04-02-2011 07:25, Thomas Jensen, Horsens skrev:
> så jeg tænkte på om
> der ikke findes en god bog man kunne anskaffe - en slags gør-det-selv-
> mekanikerens bibel?

Et godt bud på den første bog;

http://www.motorbase.com/publication/by-id/52610667

Venligst
Mcwm

Fra : ERLO

Dato : 04-02-11 12:26

Hej. Prøv denne adresse - de ved hvad de taler om:

http://butik.kosters.dk/

Mvh. ERLO

STØDDÆMPERE til alle biler haves

Fra : Kell Petersen

Dato : 10-02-11 09:39

Ud over den bilmærke bestemte boh , er der meget hjælp at hente i de
forskellige veteranklubber og forum.her på nettet.
Det er mindst lige så vigtigt , når en rusten dims skal udskiftes og kun
findes hos diverse samlere rundt om i landet.

min datter er eksempelvis gratis medlem at 6 stk peugeot 206 klubber
4-danske/ 2 udenlandske

Held og lykke med projektet

Fra : Thomas Jensen, Horse~

Dato : 05-02-11 11:08

On Fri, 04 Feb 2011 09:43:06 +0100, ib tinning wrote:

> [...]

Okay, sådan en er nu bestilt. Jeg fandt også et par bøger på bibliotek.dk
om Peugeot 404. Jeg vender nok tilbage med flere spørgsmål...

--
Thomas Jensen, Horsens