Voldtaegt?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-02-11 18:42

I forbindelse med et overgeb jeg har vaeret udsat for
i 1998-2003 hvor jeg blev torteret Kvante Mekanisk Aktiv!

Har jeg besluttet mig for at loeslade alle doemte voldtaegts forbrydere
i Danmark!

Forudsat kvinden ikke har lidt fysisk overlast
(slag,spark,bid og ikke har faaet nogen koens sygdomme!)

Saa sent som i forgaars eller dagen foer beviste jeg manipulation
af andre mennesker via quantum entangelment!

En kvindelig tv-reporters venstre oeje!

Skulle i have tid og lyst og kan holde til en programmeret
og torteret hjernes skriblerier igennem de sidste 3aar,
kan i finde nok beviser til at faa jeres klienter fri!

i nyhedsgruppen dk.politik hvis i soeger paa indlaeg
med kvantekoersel/kvantekørsel/kvante koersel eller variationer
i overskriften!

i kombination med video klip fra tv-stationer, er der rigeligt
til at faa jeres klienter fri!(tv2 lokal tv midtjylland!)

Desuden har jeg ogsaa besluttet mig for paa den maade at lovligoere
Sex med kvinder uden kvindens samtykke!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 18:54

Peter Nicolaysen wrote:
> I forbindelse med et overgeb jeg har vaeret udsat for
> i 1998-2003 hvor jeg blev torteret Kvante Mekanisk Aktiv!

DU ER SYG I ROEN

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 04-02-11 20:00

Just har bragt dette til os:
> DU ER SYG I ROEN

It takes one to know one...

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Hauge

Dato : 04-02-11 21:54

Den 04-02-2011 19:59, Brian Vestergaard skrev:
> It takes one to know one...

Ok, du har *også* erfaring på det punkt. Dygtig dreng.

/Hauge

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 04-02-11 21:55

>It takes one to know one...

I dette tilfælde skal man bare have fulgt med i helbred.dk, så er man ikke
det mindste i tvivl - selv uden lægeeksamen.

Mvh Maria

Fra : Hauge

Dato : 04-02-11 22:00

Den 04-02-2011 21:54, Maria Frederiksen skrev:
> I dette tilfælde skal man bare have fulgt med i helbred.dk, så er man
> ikke det mindste i tvivl - selv uden lægeeksamen.

Eller dk.mangeandregrupper, hvor han er helt ude i hampen. Mangler nu en
ø til sådan noget.

Mvh Hauge

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-02-11 23:15

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> Eller dk.mangeandregrupper, hvor han er helt ude i hampen.

Men de kan da heldigvis filreres fra, så man ikke ser hans indlæg -
problemet kommer så bare, når nogle finder på at svare på hans indlæg,
så ser man svarene

Jan

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-02-11 12:29

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen news:4d4c7a4b$0$23753$14726298@news.sunsite.dk...

> Men de kan da heldigvis filreres fra, så man ikke ser hans indlæg -
> problemet kommer så bare, når nogle finder på at svare på hans indlæg,
> så ser man svarene
>
> Jan

Problemet er at det altid er de samme individer der antyder vanvid,
uanset hvilken gruppe der postes i!

Og har gjort det siden, at jeg begybdte at skrive negative ting om et
politisk parti, det politiske parti kvitterede, ved ikke at sagsoege mig
for injuirier!

Men ved at laegge aktionaerpres pa min udbyder, som lukkede
min forbindelse med paastand om at jeg misbrugte nyhedsgrupperne!
Noget jeg ikke gjorde, jeg reagerede ved at lave et arkiv over alle indlaeg
fra tidsperioden fra en kommerciel udbyder der ikke acceptere
"cancel messages" , det er tydeligt at jeg fulgte fundsatsen for grupperne
langt mere end andre brugere, var on-topic 99 procent af tiden!

Langt mere end alle andre!

Det samme skete ved den naeste udbyder!

Jeg kvitterede ved at skynde mig at goere beskyldningerne "rigtige"
"efter" at de blev fremsat!

Hvad kan ifoelge jer selv, vaere grunden til at et politisk parti,
beslutter sig for ikke at sagsoege mig for injuirier?

Naar jeg gentagne gange, i et offentligt debatforum skriver
at de er medskyldige i: Forraedderi, angreb paa landets regeringsform,
og femte kolonne virksomhed!

(og uanset hvor programmeret jeg end er, saa er det foraedderi at programmere
vaelgerne med EMDR/Hypnose til at stemme paa et bestemt politisk parti, i et demokrati!)

Jeg maa gerne via quantum entangelmet(det er religioese mirakler)
Emdr forbundet(Karsten Bjoernholt/Bodil Egeberg og hvem han ellers bruger, maa ikke!)

(DF er Foraeddere)

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-02-11 12:47

On Sat, 5 Feb 2011 12:29:03 +0100, "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk>
wrote:

>Problemet er at det altid er de samme individer der antyder vanvid,
>uanset hvilken gruppe der postes i!

Kan det tænkes at det er hos dig fejlen ligger ?
Har du nogen sinde gjort dig den overvejelse ?

Det er jo ikke forbudt at være afvigende fra den brede masse, men det
kan godt være en meget ensom gang på jorden.

Kære Peter, kunne du ikke overtales til at du holder dine skriverier i
en enkelt gruppe og gerne i samme tråd. (dk.admin ?)
Det ville gøre mange ting nemmere for dem der føler sig forstyrret af
dine skriverier, ligeså vil det også være en smart måde at have styr
på dine samlede værker, for du er til tider ret produktiv.

Hvis du vil respekteres af andre for de synspunkter du nu måtte have,
må du jo også kunne se at du skal respekterer et minimum af de skrevne
og uskrevne regler/retningslinjer der er for brug af usenet.

/Hans

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-02-11 12:55

"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i meddelelsen news:5pdqk6tosf9erevpsut6qb5oaita0cvb21@4ax.com...

> [...]
> må du jo også kunne se at du skal respekterer et minimum af de skrevne
> og uskrevne regler/retningslinjer der er for brug af usenet.

Nu har jeg saa vaeret skribent paa usenet i lang tid, og netikette.dk
og usenet.dk forklare jo fint reglerne for brug!

Og grunden til at jeg skriver, i saa stor en maengde som jeg goer paa nuvaerende
tidspunkt, det er fordi saa har jeg altid senere adgang til mine skriverier, via nyhedsgruppe
arkiver i hele verden!

Det jeg har vaeret udsat for er ret ekstremt, og jeg har kortlagt en masse programmering!
Og det at vaere torteret Kvante Mekanisk Aktiv er ret historisk, jeg har bevist, kortlagt og
forklaret i ca. 3aar, hvad jeg har foretaget mig!

alt lige fra manipulation af individuelle Neurons i individer i direkte fjernesyn!
Og et stykke under Haiti!

Og forklaret folk at raekkevidde er ubegraenset,
hastighed er hurtigere end lysets!

Det er kvante mekanik og alle religioese mirakler er baseret paa det!

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-02-11 13:03

On Sat, 5 Feb 2011 12:54:56 +0100, "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk>
wrote:

>Og grunden til at jeg skriver, i saa stor en maengde som jeg goer paa nuvaerende
>tidspunkt, det er fordi saa har jeg altid senere adgang til mine skriverier, via nyhedsgruppe
>arkiver i hele verden!

Det er fuldt ud forstået at du ønsker et arkiv over dine skriverier,
derfor skrev jeg også:
***************************
***************************

Det vil alt andet lige gøre din arkivering nemmere at du kun benytter
en gruppe til det.

/Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-02-11 13:34

Hans Kjaergaard skrev:

> Det er fuldt ud forstået at du ønsker et arkiv over dine skriverier

Nyhedsgrupperne er ikke beregnet til at agere personlig
dagbog, så nej, det er ikke fuldt ud forståeligt. Man kan
oprette sin egen blog til den slags. Det er faktisk lige
netop det, der er formålet med en blog.

> derfor skrev jeg også:
> ***************************
> ***************************

Hans skriverier hører ikke hjemme i nogen af grupperne.
Problemet er blot, at manden er psykisk syg, så det er ikke
muligt at argumentere med ham. Eneste løsning er klager til
hans udbyder af såvel news som internet, så han mister
muligheden for at poste, eller symptombehandling i form af
et kill-filter.

XFUT: dk.admin.netikette

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-02-11 13:03

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:iijdu5$urs$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>hastighed er hurtigere end lysets!
>
>Det er kvante mekanik og alle religioese mirakler er baseret paa det!

Jeg sidder stadigvaek og roevrender mig selv pga. programmering!

Det skulle staa, manipulation af individuelle atomer i folks Neurons!

Desuden forklare jeg i mine skriverier, mine grunde, frivillige og programmerede
til at handle og paavirke paa den maade jeg goer!

(og bogstaverne æøå er blevet farlige, naar det drejer sig om ikke at
fremstaa som bindegal paa skrift!)

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 05-02-11 16:00

On 05-02-2011 13:03, Peter Nicolaysen wrote:

> [...]
> til at handle og paavirke paa den maade jeg goer!
>
> (og bogstaverne æøå er blevet farlige, naar det drejer sig om ikke at

Kunne man bare lære "Manipulation af individuelle atomer i folks
Neurons". Så kunne man måske bilde dig ind, at ikke kun æøå, men hele
tastaturet er farligt at berøre.

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-02-11 23:16

Den 05-02-2011 12:54, Peter Nicolaysen skrev:
> Og grunden til at jeg skriver, i saa stor en maengde som jeg goer paa nuvaerende
> tidspunkt, det er fordi saa har jeg altid senere adgang til mine skriverier, via nyhedsgruppe
> arkiver i hele verden!

hvorfor så ikke poste dem i dk.test hvor de er helt på deres plads
alternativt dk.snak.ot dk.snak.snik som stort set er utrafikeret eller
mudderet hvor du vil være en berigelse - samt du sådan set kan skrive
hvad du vil uden at det næppe er i strid med nogen fundats og du kan i
det store hele være lige så aparte som det falder dig for brystet - jeg
vil tro der findes en 2-3000 alt.*.* grupper hvor du bare kan sende
dine indlæg uden nogen finder noget sært i det ..i forhold til andre
grupper hvor dine vrangforestillinger nok for de fleste opleves , som
noget af en belastning

Mv.
BMM

xfut : dk.admin.netikette

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-02-11 08:30

> [...]
>hastighed er hurtigere end lysets!
>
>Det er kvante mekanik og alle religioese mirakler er baseret paa det!

Verdensplan og resten af Menneskehedens eksistens!
Det er bare signaler mellem Neurons og Glia celler,
har manden lyst til det og goer det, saa er han uskyldig!

Det er kvante mekanik - Quantum Entangelment!
Det samme gaelder fysisk vold mod Kvinder og Mord!

Maend er uskyldige fra nu af!

Bortset fra mig selv pga. "goer det der er bedst for kvinder"
Det er aldrig bedst for dem at blive Myrdet eller udsat for varige Fysiske skader!

Bevisfoerelsen der ligger i Nyheds gruppe arkiver i hele Verden,
er tung nok til at holde i en mordsag!

Maend er altid uskyldige!
Fra nu af, og det er bare sandheden!

I alle de mulige fremtider hvor menneskeheden ikke slaar sig selv ihjel!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-02-11 08:33

?

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ij04ae$bh4$1@news.eternal-september.org...
> [...]

Maend er altid uskyldige!
Fra nu af, og det er bare sandheden!

I alle de mulige fremtider hvor menneskeheden ikke slaar sig selv ihjel!

Og det er bedst for kvinder som helhed at maend er frie til at goere det,
Der er nogle individer det ikke er godt for!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-02-11 08:46

?

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ij04ef$bvp$1@news.eternal-september.org...
?

> [...]

Og det er bedst for kvinder som helhed at maend er frie til at goere det,
Der er nogle individer det ikke er godt for!

Man burde egentlig kunne signere sine indlaeg med NemId!

Naa, men det er gjort!
Jeg har allerede faaet dem voldtaget,banket og myrdet, fra nu af og for altid!

Og hver eneste gang det sker, saa er det "bedst for kvinder" alle de andre der er i live,
i alle de mulige fremtider hvor menneskeheden ikke slaar sig selv ihjel!

Og naar de doer, kommer de i det kvante mekaniske mareridt og bliver torteret for altid!

Det er praecis det samme nu, som da i sad og troede at jeg umuligt kunne goere
folk skeloejede i fjernsynet via Quantum Entangelment!

Og jeg beviste at det kunne jeg sagtens!

Der er simpelthen for faa penge min konto og for faa kvinder i mit
Harem til at lade vaere, de er enten vardiloese eller gjort vaerdiloese!

Inge Penge Ingen Kvinder og torteret kvante mekanisk aktiv!

Det var saa det!

Kryds:dk.politik,dk.videnskab.jura

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-02-11 09:59

?

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ij0571$l80$1@news.eternal-september.org...
?

> [...]

Harem til at lade vaere, de er enten vardiloese eller gjort vaerdiloese!

Inge Penge Ingen Kvinder og torteret kvante mekanisk aktiv!

Det gaelder ogsaa homoseksuelle!

Jeg b gynder at skrive og bevise det paa andre debat fora,
om et stykke tid!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-02-11 10:47

?"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ij09ha$7hr$1@news.eternal-september.org...

> [...]

Harem til at lade vaere, de er enten vardiloese eller gjort vaerdiloese!

Inge Penge Ingen Kvinder og torteret kvante mekanisk aktiv!

Jeg begynder at skrive og bevise det paa andre debat fora,
om et stykke tid!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr
http://tinyurl.com/ycupe27, http://tinyurl.com/y8cueus
Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Det virker saa ogsaa paa programmerede maend,
det er stadigvaek bare Neurons og Glia Celler!

Men det kan godt vaere de bliver lidt kroellede i tankemoenstret
(programmet der hvirvler rundt i deres neurale netvaerk)
pga. deres programmering!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-02-11 13:41

?

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ij0cb0$6t0$1@news.eternal-september.org...
> [...]

Men det kan godt vaere de bliver lidt kroellede i tankemoenstret
(programmet der hvirvler rundt i deres neurale netvaerk)

Det samme gaelder alle dem der hedder Bjoernholt(Bjørnholt) til efternavn!
(Bjørnholdt) er ogsaa i orden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-02-11 12:46

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:iijcdl$feh$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> så ser man svarene
>
> Jan

Problemet er at det altid er de samme individer der antyder vanvid,

Og har gjort det siden, at jeg begyndte at skrive negative ting om et

(DF er Forraedere)