Arrrghhh... nu er det nok :(
Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 19:27

Hvorfor laver man sådan noget mainstream-lort?

http://www.youtube.com/watch?v=jDJpf2mQ0w4

Goth Rock, transformeret til Roxette. F... de har solgt deres musikalske
sjæl for ussel mammon :(

Fra : Max

Dato : 04-02-11 19:34

Hej Alex Linaa

> Hvorfor laver man sådan noget mainstream-lort?

Kan man ikke andet, ja så kan man da prostituere
sig selv, og kunder er der sikkert nok af.

Max

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 19:46

> Kan man ikke andet, ja så kan man da prostituere
> sig selv, og kunder er der sikkert nok af.

Jamen de kunne jo netop andet. De var, sammen med Nightwish, om nogen
eksponenter for den melodiske goth rock.

http://www.youtube.com/watch?v=reGlno9aUpw

Sørgeligt at penge vinder over kunst :(

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-02-11 09:29

> [...]
>
> Jamen de kunne jo netop andet. De var, sammen med Nightwish, om nogen
> eksponenter for den melodiske goth rock.

Mit gæt må da være, at selv kunstnere bliver sultne...
Men at også de, foretrækker at være mætte.

Jeg kan også godt lide at leve godt, og hvis det så betyder,
at jeg kun er kunstner på deltid.... So Be It...

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 05-02-11 09:47

Hej Benny

> Jeg kan også godt lide at leve godt, og hvis det så betyder,
> at jeg kun er kunstner på deltid.... So Be It...

Man kan ikke være prostitueret på deltid.

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-02-11 10:28

> Hej Benny

> Man kan ikke være prostitueret på deltid.
>
> --
> Mvh
> Max

Er det noget du ved noget om ?

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 05-02-11 10:37

Hej Benny

> Er det noget du ved noget om ?

Nå, igen noget du ikke har styr på.

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-02-11 18:46

> Hej Benny

> Nå, igen noget du ikke har styr på.
>
> --
> Mvh
> Max

Sikkert, men jeg kan jo så konstatere, at alle musikere er prostitueret

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 07-02-11 19:20

Hej Benny

> Sikkert, men jeg kan jo så konstatere, at alle musikere er
> prostitueret

Og igen fortæller du at du ikke fatter en klap af det hele.

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-02-11 19:26

> Hej Benny

> Og igen fortæller du at du ikke fatter en klap af det hele.
>
> --
> Mvh
> Max

Jamen selvfølgelig, jeg har lært at leve med, at du er ene om den rette
tolkning )

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-02-11 21:20

> Og igen fortæller du at du ikke fatter en klap af det hele.
>
> --
> Mvh
> Max

Ja det er der sådan set ikke noget nyt i.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 10:44

> Man kan ikke være prostitueret på deltid.

Jamen for pokker, de havde jo ingen grund til det.
Deres seneste album fra 2007 "The Heart Of Everything" solgte 5,4 millioner
eksemplarer på verdensplan.
De er Hollands mest populære og bedst sælgende band. Det giver ingen mening.

Bare se antal plays på Mother Earth på yotube.

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-02-11 18:48

> [...]
> mening.
>
> Bare se antal plays på Mother Earth på yotube.

Hvis de ikke gjorde det af nød, må det jo i dine øjne være endnu værre...
For så må de jo have gjort det af lyst...

M.V.H....Benny..

Fra : Martin [TMM]

Dato : 05-02-11 13:50

Hej
On 04-02-2011 19:45, Alex Linaa wrote:
> Sørgeligt at penge vinder over kunst :(

Sådan må det jo være, hvis der ikke er nogen der gider købe det
"produkt" man fremstiller.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 14:09

"Martin [TMM]" <tmm@--FJERNDETTE--trutter.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan må det jo være, hvis der ikke er nogen der gider købe det "produkt"
> man fremstiller.

Jamen, som jeg skrev et andet sted i tråden, så solgte deres seneste album
4,6 millioner eksemplarer.
Så der er masser der gider at købe det de stod for, men tilsyneladende bare
flere der vil købe det nye, eller?
Uanset hvad, så synes jeg bare det er sørgeligt at man nedgraderer
kunstnerisk, når man står på toppen af sin succes :(

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-02-11 15:36

> [...]
> Uanset hvad, så synes jeg bare det er sørgeligt at man nedgraderer
> kunstnerisk, når man står på toppen af sin succes :(

4,6 millioner er voldsomt mange i vore dage...så nej der er ingen grund til
at gå på kompromis.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 05-02-11 17:09

Den 04-02-2011 19:34, Max skrev:
> Hej Alex Linaa

> Kan man ikke andet, ja så kan man da prostituere
> sig selv, og kunder er der sikkert nok af.

Hvis det er prostitution at tjene kassen på at sælge mainstream-musik,
ville jeg sgu være luder, hvis jeg havde talentet.

--
Andreas

Fra : P.Petersen

Dato : 04-02-11 21:16

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> Hvorfor laver man sådan noget mainstream-lort?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jDJpf2mQ0w4
>
> Goth Rock, transformeret til Roxette. F... de har solgt deres musikalske
> sjæl for ussel mammon :(

Hej Alex.
Helt enig.
Men for at lægge lidt balsam på såret så kan du her hente en helt ny sang
med
Disturbed. http://www.facebook.com/#!/Disturbed

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 21:29

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Helt enig.
> Men for at lægge lidt balsam på såret så kan du her hente en helt ny sang

Jeg kan kun finde en ny sang med Art Of Dying...

Fra : P.Petersen

Dato : 04-02-11 21:45

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan kun finde en ny sang med Art Of Dying...

Ja, havde ikke lige lavet grundig research.
Det er selvfølgelig ikke Disturbed men som du skriver Art of Dying.
Ved sgu ikke lige hvor den gik galt. :)
Hilsen
Pelle

Fra : P.Petersen

Dato : 04-02-11 21:47

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Ja, havde ikke lige lavet grundig research.
> Det er selvfølgelig ikke Disturbed men som du skriver Art of Dying.

Ok, er fordi Disturbed's Facebook side linker til Art of Dying.
Ja, jeg skal huske ikke at "jump to conclusions"

Hilsen
Pelle.

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 22:46

> Ok, er fordi Disturbed's Facebook side linker til Art of Dying.
> Ja, jeg skal huske ikke at "jump to conclusions"

No probs, den var ok :)

Fra : P.Petersen

Dato : 04-02-11 22:05

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan kun finde en ny sang med Art Of Dying...

Ok, men du skal ikke snydes for Disturbed. :)
http://www.youtube.com/watch?v=kPBAT1RgvfQ

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 22:47

> Ok, men du skal ikke snydes for Disturbed. :)
> http://www.youtube.com/watch?v=kPBAT1RgvfQ

Taaaak (Var lige tilbage i KB-hallen et øjeblik

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-02-11 22:53

> Taaaak (Var lige tilbage i KB-hallen et øjeblik

Nå det er da ikke alle tyskere, der iklæder sig lederhosen og lytter til
inferiør schlager

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 23:14

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Nå det er da ikke alle tyskere, der iklæder sig lederhosen og lytter til
> inferiør schlager

Nope. Tyskerne holder de to ledeste og største rockfestivals i Europa, "Rock
Am Ring + Rock Im Park" (Dobbeltfestival samtidig) og "Wacken", med
henholdsvis 150.000 og 75.000 gæster.
Der er absolut ingen tvivl om at rock er den fremherskende og mest populære
genre i vort naboland mod syd. Jeg glæder mig som et lille barn til at
besøge Wacken til sommer.

:)

Fra : P.Petersen

Dato : 05-02-11 00:31

> [...]
> Der er absolut ingen tvivl om at rock er den fremherskende og mest
> populære genre i vort naboland mod syd. Jeg glæder mig som et lille barn

Same here.
Lol.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-02-11 20:05

Tyskerne holder de to ledeste og største rockfestivals

"Du Godestye. De "ledeste". Huuu ha. Ja, det er jo så en god grund til at
holde sig til slagerfestivaler.

Vi holder os til de "fedeste" og største slagerfestivaler:
http://www.youtube.com/watch?v=me-51j_cuDg&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-02-11 01:37

Jeg glæder mig som et lille barn til at
> besøge Wacken til sommer.
>
> :)

Har du fået tilmelding fra Åge?

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 10:20

> Har du fået tilmelding fra Åge?

Haha, det ville være som at placere Laura Ingalls i Star Wars

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 05-02-11 17:14

Alex Linaa skrev:

> Haha, det ville være som at placere Laura Ingalls i Star Wars

Nu skrev du jo: "Tyskerne holder de to *ledeste* og største
rockfestivals i Europa ...", men jeg antager at der indsneg
sig et forkert forbogstav i "fedeste".

--
Herluf :·)

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 17:28

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nu skrev du jo: "Tyskerne holder de to *ledeste* og største
> rockfestivals i Europa ...", men jeg antager at der indsneg
> sig et forkert forbogstav i "fedeste".

Nope, selv om det er ca. det samme.
Men der er lidt forskel på "Den fedeste guitarsolo" og "Den ledeste
guitarsolo", ikke?
Den sidste er lidt mere rå og svedig ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-02-11 09:30

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jDJpf2mQ0w4
>
> Goth Rock, transformeret til Roxette. F... de har solgt deres musikalske

Ja, det lyder skrækkeligt og det larmer ensformigt og meget.

Hilsen Åge