Ny Tonet forrude til Polo ? (farvenr.)
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-11 11:34

Jeg skal have en ny forrude i min gamle Polo,
den er limet og er pt tonet.
Er der et sted på nettet hvor man kan se de forskellige tonede farver
samt hvad nr de har ?

Jeg tror den er tonet med et grønligt skær.
Og hvad med et nyt bakspejl, det der sidder er lidt ridset,
hvor kan man billigst købe et nyt til den nye forrude ?

Kan ikke finde et på Thansen.dk

Mvh Kim
WV Polo Model 1,6 [6N]
1. gang indregistreret: 16/10-1995
1996 model. Antal døre 3
Stel nr. WVW2226N2TW026554

Fra : Mikael

Dato : 03-02-11 04:37

On 3 Feb., 11:33, "Kim" <æ_at_x.dk> wrote:
> [...]
> Og hvad med et nyt bakspejl, det der sidder er lidt ridset,
> hvor kan man billigst købe et nyt til den nye forrude ?

Prøv at spørge www.bilglas.dk tror de kan hjælpe

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 07:52

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev

>Prøv at spørge www.bilglas.dk tror de kan hjælpe

Du mener, prøv at ringe til www.bilglas.dk ... ikke ?

For der står intet

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 08:14

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev
Prøv at spørge www.bilglas.dk tror de kan hjælpe

Og så tager de ikke telefonen...har lige ringet...

Fra : Mikael

Dato : 07-02-11 06:02

On 4 Feb., 07:52, "Kim" < _at_x.dk> wrote:

> "Mikael" <miklar...@gmail.com> skrev

> Du mener, pr v at ringe til  www.bilglas.dk... ikke ?
>
> For der st r intet

Ellers prøv at skrive til dem.