Det er gammelt nyt vi debatterer.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 02-02-11 20:52

Allerede i 1950 var man klar over at folk bliver underlige når de får
et rat i hænderne. Se bare her:

http://www.youtube.com/watch?v=mZAZ_xu0DCg

Det er ikke blevet bedre siden. .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 02-02-11 20:55

Den 02-02-2011 20:52, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Det er ikke blevet bedre siden. .o))

Næh, men nu har vi elektronikken til at holde os lidt i ørerne

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 02-02-11 21:37

On Wed, 02 Feb 2011 20:55:03 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Næh, men nu har vi elektronikken til at holde os lidt i ørerne

>--

Er vi ude i noget pacemaker med reduceret power, eller??

Jeg kender ikke til noget middel der kan ændre folks adfærd, uden at
etiketten er forsynet med en rød trekant, og så må du ikke køre bil
alligevel.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 02-02-11 21:44

Den 02-02-2011 21:36, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Er vi ude i noget pacemaker med reduceret power, eller??

Nej, tænkte fartbegrænsere for visse køretøjer og fotofælder for andre..
men måske du er inde på noget af det rigtige, blot skal vi først have
tunet vores mobiler og have dem lovliggjort igen, således at DE kan
rettes mod den der har elektronik i kroppen.

> Jeg kender ikke til noget middel der kan ændre folks adfærd, uden at
> etiketten er forsynet med en rød trekant, og så må du ikke køre bil
> alligevel.

Men det er jo der det bliver spændende!! Får vi alle nok af de røde
og gule piller, opdager vi slet ikke at vi kører som fjolser

Som du selv er inde på i emnet for tråden, så er det nok noget der ikke
står at ændre, desværre...

Venligst
Mcwm